Forsinket mens - negativ test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

720 visninger
6 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. maj 2024

Anonym trådstarter

Hej alle,

Min menstruation er nu forsinket på 6. dagen og har fået 2 negative test både i går og for 3 dage siden. 

Jeg har normaltvis regelmæssig menstruation, men har ladt 2-3 dage gå, men 6 dage for mig er meget. Kan jeg teste fake negativ eller tror i min udebleven mens skyldes noget andet? Nogen som har prøvet det samme men så alligevel var gravid? Jeg føler bare når en test er negativ, vil resten også være det

Vil så gerne være mor og har prøvet i et år nu, så håber lidt min menstruation fortsat ikke kommer og min test i morgen kan vise positiv..  

* det eneste jeg har er kvalme, men stor appetit kunne spise hele tiden og føler mig oppustet, meget træt konstant*

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2024

Timf

Profilbillede for Timf

Lyder som mine symptomer når jeg har min mens super træls.

Hvis du er stresset f.eks. af presset af at du gerne vil være gravid kan det udsætte ens menstruation, jeg fik engang 14 dage over og det mente lægen var meget normalt.

Hvis du får fast fin menstruation samme dato tror jeg desværre at du ikke er gravid men hvis ikke kan det være af din ægløsning bare er kommet senere. Hvilken test bruger du?

Bruger altid selv den fra Netto der kan jeg se graviditet på tre dage før forventet mens.

Anmeld Citér

21. maj 2024

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Er enig med TimF 

men håber at det fordi din ægløsning har tygget sig lidt men at du er blivet gravid

Anmeld Citér

21. maj 2024

Anonym trådstarter

Timf skriver:

Lyder som mine symptomer når jeg har min mens super træls.

Hvis du er stresset f.eks. af presset af at du gerne vil være gravid kan det udsætte ens menstruation, jeg fik engang 14 dage over og det mente lægen var meget normalt.

Hvis du får fast fin menstruation samme dato tror jeg desværre at du ikke er gravid men hvis ikke kan det være af din ægløsning bare er kommet senere. Hvilken test bruger du?

Bruger altid selv den fra Netto der kan jeg se graviditet på tre dage før forventet mens.

Jeg har også brugt den fra netto og 1 fra et ukendt mærke jeg ikke lige kan huske :/ nu må jeg se i morgen..

Anmeld Citér

21. maj 2024

Anonym

Hvornår havde du ægløsning? Hvis du ikke har testet for det og ikke aner det, så har den nok bare rykket sig. Du kan aldrig regne med at sin cyklus er 100 procent stabil hele tiden, der kan og vil ske udsving.

Anmeld Citér

21. maj 2024

Anonym

Jeg har også ALTID en regelmæssig menstruation. Pludselig ændrede det sig og nu kan min mens godt være "forsinket" op til +7 dage. Hver gang tester jeg, men den er altid negativ og et par dage senere kommer min mens. 

Så ingen positiv historie herfra  

Har jeg været gravid, så har jeg kunne teste ved første udeblivelse mens dag. 

Anmeld Citér

21. maj 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har også ALTID en regelmæssig menstruation. Pludselig ændrede det sig og nu kan min mens godt være "forsinket" op til +7 dage. Hver gang tester jeg, men den er altid negativ og et par dage senere kommer min mens. 

Så ingen positiv historie herfra  

Har jeg været gravid, så har jeg kunne teste ved første udeblivelse mens dag. 

Øv.. så tror jeg bare jeg skal stoppe med at have forhåbninger tak for svar

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.