Hårfjerning i intimområdet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

806 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. maj 2024

Anonym trådstarter

Hej med jer, 

Jeg foretrækker at have barberet min bikinilinje samt tissekone så den er så hårløs som muligt. Jeg barberer mig med et friskt blad, jeg varmer området godt op, bruger barbergel og forsøger at følge alle de råd der er på Google, som skulle kunne mindske mængden af røde knopper og ømhed dernede.

Nu overvejer jeg derfor om, om jeg skal forsøge at blive vokset (på en professionel klinik), for at se om det kan hjælpe på mit “problem”. er der nogen herinde, der har erfaring med at blive vokset dernede? 

På forhånd tak

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2024

Anonym

Jeg bliver det ikk selv men kender rigtig mange der er super glade for det. Go for it! (Men vælg en rigtig behandler og undgå hjemmeprodukter)

Anmeld Citér

21. maj 2024

Anonym

Hvis du har krøller kan det ikke anbefales. 

Anmeld Citér

21. maj 2024

Panther

Profilbillede for Panther

Du kan også få permanent hårfjerning med laser. Ellers sugaring (men det og voks kan også give indgroede hår hvis du har tendens til det)

Anmeld Citér

21. maj 2024

Tullebadulle

Har du prøvet forskellige typer af skrabere?

Keg synes der er meget stor forskel. De billige river huden op næsten hos mig og Gillette kan jeg ikke mærke. 

Anmeld Citér

21. maj 2024

Anonym

Hej

Jeg bliver vokset - alt det hele. Det gør temmelig ondt de første gange - eller hvis jeg har holdt pause og skal igang igen. Men ved regelmæssig voks behandling som ved mig er ca hver 4-6 uge så gør det meget lidt ondt og holder virkelig længe. Og ingen indgroede hår, sår, rødme eller andre problemer. 

Og jeg er virkelig tilfreds med resultatet - og ikke mindst for at slippe for skraberen. 

Det var lidt grænseoverskridende første gang - men nu er det bare som enhver anden behandling. Jeg er kommet i den samme klinik i mange år.  

Vh B

Anmeld Citér

21. maj 2024

Anonym

Hvis jeg fjerner hår kun med skraber så får jeg virkelig mange røde knopper i intimområdet. 
Men jeg har fundet ud af at hvis jeg bruger hårfjerningscreme først så kan jeg barbere mig helt uden problemer bagefter. 

- Cremen er ikke nok til at fjerne mine hår, men den blødgør dem nok til at de er meget lette at fjerne med skraber (og barbergel) bagefter. 

Derudover er jeg begyndt at bruge en ipl også. Jeg har været igang i en måneds tid nu, og oplever allerede at min hårvækst er blevet mindre. I løbet af 3 måneder skulle den gerne være væk så det ikke er nødvendigt at barbere sig, men blot vedligeholde med ipl'en en gang hver-hveranden måned. 

Anmeld Citér

22. maj 2024

Alenemor79

Profilbillede for Alenemor79

Jeg har også døjet rigtig meget med røde knopper i det område. Jeg er begyndt at bruge en skraber fra Estrid(Kan købes i H&M)

Til selve barberingen bruger jeg produkterne fra australian bodycare(intim shave og intim balm) De er simpelthen fantastiske!!!! og jeg døjer stort set aldrig med røde knopper længere. Dem kan jeg klart anbefale

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.