Hjælp til tolkning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.500 visninger
9 svar
14 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. maj 2024

Anonym trådstarter

Hej damer og de få herrer

Jeg har brug for et par ekstra øjne…

Jeg arbejder forholdsvis tæt sammen med en kollega og kan rigtig godt lide ham.

Jeg sendte ham en lang sms i forbindelse med hans fødselsdag for kort siden og fik denne retur:

Jeg er vild med energien og engagement �� Tror det er den længste sms jeg nogensinde har fået 1000 tak søde, søde Signe!

Tror I der kunne være en interesse fra hans side? Jeg er så dårlig sådan noget ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2024

IenFart

Profilbillede for IenFart

Som mand vil jeg sige det kommer meget an på hvordan jeres jargon generelt er. Det er da en besked som vidner at I har en god relation og han synes godt om dig. Men på hvilket niveau synes jeg er lidt svært at sige på så spinkelt grundlag.

Anmeld Citér

21. maj 2024

Anonym trådstarter

IenFart skriver:

Som mand vil jeg sige det kommer meget an på hvordan jeres jargon generelt er. Det er da en besked som vidner at I har en god relation og han synes godt om dig. Men på hvilket niveau synes jeg er lidt svært at sige på så spinkelt grundlag.

Tak for at du har taget dig tid til at svare.

Vi taler meget sammen og hygger os i hverdagen. Jeg skrev til også til ham at jeg håbede at han havde haft en god fødselsdag og at han måtte få sit fødselsdagskram når vi sås på kontoret mandag. Der svarede han:

Jeg havde en skøn, stille og rolig dag. glæder mig til mit fødselsdagskram.

Anmeld Citér

21. maj 2024

Solsikke9

Profilbillede for Solsikke9

Det er jo svært for os at vurdere. Måske er han vild med dig, måske er han bare venlig og skriver sådan til alle? Jeg læser det som at han er engageret i jeres relation og synes godt om dig. Hvilket jo er positivt, men jeg kan ikke læse eller tolke det som at han er vild med dig, fordi det kan jeg ikke basere ud fra en enkelt venskabelig besked. Du må jo tage skridtet og invitere ham på kaffe, hvis du vil gøre noget ved det og blive sikker  

Anmeld Citér

21. maj 2024

Panther

Profilbillede for Panther

Ud fra hans svar tror jeg at han synes, du er et rart menneske og en god kollega (måske endda ven) men ikke mere end det.

Han skriver venligt men kortfattet og uddyber på ingen måde. Hvis det er den længste sms han nogensinde har fået, var der helt sikkert mange indgangsvinkler for ham, hvis han ville mere med samtalen.

Anmeld Citér

21. maj 2024

Tullebadulle

Anonym skriver:

Jeg sendte ham en lang sms i forbindelse med hans fødselsdag for kort siden og fik denne retur:

Jeg er vild med energien og engagement �� Tror det er den længste sms jeg nogensinde har fået 1000 tak søde, søde Signe!

Tror I der kunne være en interesse fra hans side? Jeg er så dårlig sådan noget ��

Hvad står der i den længste sms når det blot er tillykke med fødselsdagen …?

Synes måske han siger tak for engagementet og energien men jeg tror ikke han vil dig mere end ven. Han er ikke i tvivl om at du gerne vil ham. Så må han selv gøre noget. Synes ikke du skal presse mere med din energi

Anmeld Citér

21. maj 2024

Anonym

Hans svar, får mig til at fornemme at han er lidt overrumplet over din lange besked (som er hvor lang?...) - og ikke på den romantiske måde. 

Til gengæld skriver han meget høfligt og at han umiddelbart synes godt om jeres kontakt med hinanden, på venskabsplan. 

Hvis du ønsker mere, kunne du jo spørge om han ikke vil med på café en dag og drikke en kop kaffe eller en øl. Vejret er jo dejligt og er indbydende til at sidde ude og sludre. 

Så nej, jeg ligger ikke romantiske følelser i det svar han giver dig. 

Anmeld Citér

21. maj 2024

Anonym

Anonym skriver:

Læser det også udelukkende som en venskabelig besked. Uden nogen romantiske følelser. 

Anmeld Citér

21. maj 2024

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Det kan ingen vide ud fra en besked og synes ikke man skal begynde at tolke på en sms.

Umiddelbart synes han det var en dejlig besked, men om han er interesseret er umuligt at sige 

Anmeld Citér

21. maj 2024

Anonym

Anonym skriver:

Har lært at alt kan tolkes forskelligt udefra den der læser  Spørg ham direkte, altså selvfølgelig kun hvis han er single

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.