Implantationsblødning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.044 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. maj 2024

Sk96

Profilbillede for Sk96

Hej! 
Hvad er jeres erfaring med implantationsblødning? 

jeg havde ÆL d. 4. Maj, og skulle have mens i dag. I går aftes havde jeg en lille blødning i mine trusser, blanding af udflåd og let blødning. Og frisk blod på papiret. Gik ud fra, at det bare var mens 1 dag for tidligt. Men jeg har overhovedet ikke blødt siden… har haft ekstrem ømme bryster de sidste 2 uger, men ellers ingen tegn på graviditet. 

det er jo sikkert bare mens, der starter lidt atypisk. Men vil alligevel gerne høre jeres erfaring (bare så jeg kan blive ekstra skuffet) ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2024

Sk96

Profilbillede for Sk96

Rettelse ømme bryster den sidste uge og ikke 2 uger ��

Anmeld Citér

17. maj 2024

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

når nu du har forventet mens dag i dag. Så tag en test og se hvad den siger. En graviditetstest er den eneste der kan fortælle dig om du er gravid eller ej

Anmeld Citér

17. maj 2024

Sk96

Profilbillede for Sk96
Love Angel skriver:

når nu du har forventet mens dag i dag. Så tag en test og se hvad den siger. En graviditetstest er den eneste der kan fortælle dig om du er gravid eller ej

Du har selvfølglig helt ret!

havde bare regnet med at det ville komme, og nu sidder jeg på kontoret, hvor jeg ikke kan teste. Og så tager vi direkte til mine forældre, hvor jeg heller ikke har lyst til at teste. Så var bare nysgerrig på andres erfaringer. Synes virkelig hele denne her “prøveperiode” er vanvittigt forvirrende og Nøj hvor er man ekstra opmærksom på alt ved sin krop. Så det er så rart lige at høre erfaringer fra andre

Anmeld Citér

17. maj 2024

Anonym

Når du forventer mens i dag så er det næppe implantationsblødning, ægget bruger ikke 14 dage på at sætte sig fast. Det er nok desværre bare begyndende mens, men tag en test. Din ægløsning kan jo have rykket sig

Anmeld Citér

17. maj 2024

Anonym

Jeg har været gravid 3 gange. Hver gang en lille rød blødning ca. en uge eller 10 dage før menstruation.

Anmeld Citér

17. maj 2024

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Du har selvfølglig helt ret!

havde bare regnet med at det ville komme, og nu sidder jeg på kontoret, hvor jeg ikke kan teste. Og så tager vi direkte til mine forældre, hvor jeg heller ikke har lyst til at teste. Så var bare nysgerrig på andres erfaringer. Synes virkelig hele denne her “prøveperiode” er vanvittigt forvirrende og Nøj hvor er man ekstra opmærksom på alt ved sin krop. Så det er så rart lige at høre erfaringer fra andre

Nårh okay. Og ja det benhårdt at være i PB når det tar så længe. Kender det desværre alt for godt. Vi herhjemme har lige desværre rundet 1 år uden held. Jeg har idag akkurat fået min menses 

jeg kan desværre ikke hjælpe dig. Har været gravid 4 gange men aldrig oplevet inplantationsblødning.

Anmeld Citér

21. maj 2024

Aalborgtøsen

Profilbillede for Aalborgtøsen

Hvordan gik det?

Anmeld Citér

27. maj 2024

Sk96

Profilbillede for Sk96

Min mens kom rigtig om mandagen. Så ingen positive test i denne omgang ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.