Menstruation efter fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

275 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. maj 2024

Anonym trådstarter

Første gang jeg var gravid fik jeg min menstruation 8 1/2 mdr efter fødsel. Nu der snart gået 8 mdr. med mit andet barn. Har ikke fået menstruation endnu. Vil gerne høre jer om i fik menstruation efter fødslen nogenlunde samtidig som første gange efter fødsel ved jeres fødsler? (Jer som har født flere gange) eller var det meget forskelligt fra hver fødsel hvornår den kom?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2024

Anonym

Anonym skriver:

Første gang jeg var gravid fik jeg min menstruation 8 1/2 mdr efter fødsel. Nu der snart gået 8 mdr. med mit andet barn. Har ikke fået menstruation endnu. Vil gerne høre jer om i fik menstruation efter fødslen nogenlunde samtidig som første gange efter fødsel ved jeres fødsler? (Jer som har født flere gange) eller var det meget forskelligt fra hver fødsel hvornår den kom?

Begge graviditeter har jeg fået menstruation præcis 8 uger efter fødslen

Anmeld Citér

16. maj 2024

Anonym

Der kan gå op til 2 år før du får mens første gang fik jeg mens efter 6 uger og her anden gang har jeg ikke fået mens endnu, mit barn er 7 måneder

Anmeld Citér

16. maj 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Første 12 uger efter 

Anden 11 måneder efter 

tredje 8 uger efter

Anmeld Citér

16. maj 2024

Anonym

Første barn 8mdr 

Andet barn 10mdr 

Tredje barn 4mdr 

Tommelfingerreglen er at søge læge hvis mens ikke er dukket op 2år efter fødslen. 

Anmeld Citér

16. maj 2024

Qwerty1234

Første gang gik der knap et år, anden gang gik der næsten to år. Så en rimelig stor forskel Jeg ammede tilsvarende også et og to år, så kan være det havde indflydelse. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.