Vand i fødder og ankler (17+1)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

696 visninger
9 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. maj 2024

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V

Hej alle,

Jeg har, her til aften, opdaget at mine fødder og ankler er meget hævede og fyldt med vand. Jeg synes godt nok, at det er tidligt.

Det var de også, da jeg ventede min store datter. Dog først omkring uge 25.

Hvad gør i for at forebygge/afhjælpe problemet?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2024

Anonym

Op med benene eller koldt fodbad. Det hjalp mig, jeg fik også min kæreste til at give mine fødder massage

Anmeld Citér

16. maj 2024

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Som en anden skrev, op med fødderne. Men ja det godt nok tidlig. Det problem fik jeg først meget sent i graviditeterne i sin tid. Men det er jo forskelig. Husk selv dine egne graviditeter kan være meget forskellige.

Anmeld Citér

16. maj 2024

MortilF+V

Love Angel skriver:

Som en anden skrev, op med fødderne. Men ja det godt nok tidlig. Det problem fik jeg først meget sent i graviditeterne i sin tid. Men det er jo forskelig. Husk selv dine egne graviditeter kan være meget forskellige.

Ja, det skal jeg lige love for. Der er intet, der kan sammenlignes i mine graviditeter i hvert fald.

Jeg håber, at det er pga. det varmere vejr og at det forhåbentlig bliver bedre, til efteråret

Anmeld Citér

16. maj 2024

Anonym

Jeg har været gravid 5 gange og alle gange har det været forskellige symptomer, ikke en graviditet har været ens det er tidligt ja men mon ikke det også hænger sammen med at der pludseligt et varmt og kroppen ikke kan følge med

Anmeld Citér

16. maj 2024

MortilF+V

Anonym skriver:

Jeg har været gravid 5 gange og alle gange har det været forskellige symptomer, ikke en graviditet har været ens det er tidligt ja men mon ikke det også hænger sammen med at der pludseligt et varmt og kroppen ikke kan følge med

Det håber jeg. Er dog nervøs for, om det så forbliver sådan helt til termin.

Anmeld Citér

16. maj 2024

Anonym

MortilF skriver:

Det håber jeg. Er dog nervøs for, om det så forbliver sådan helt til termin.

Det håber jeg heller ikke, jeg ville dog nok kontakte lægen hvis det fortsætter. Det står der i hvert fald på Google at man skal når det sker tidligt

Anmeld Citér

16. maj 2024

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
MortilF skriver:

Ja, det skal jeg lige love for. Der er intet, der kan sammenlignes i mine graviditeter i hvert fald.

Jeg håber, at det er pga. det varmere vejr og at det forhåbentlig bliver bedre, til efteråret

Ja man kan håbe det bare  skyldes det varme vejr. Håber det bliver bedre for dig

Anmeld Citér

16. maj 2024

MortilF+V

Anonym skriver:

Det håber jeg heller ikke, jeg ville dog nok kontakte lægen hvis det fortsætter. Det står der i hvert fald på Google at man skal når det sker tidligt

Tak. Det vil jeg da overveje så.

Anmeld Citér

16. maj 2024

MortilF+V

Love Angel skriver:

Ja man kan håbe det bare  skyldes det varme vejr. Håber det bliver bedre for dig

Det håber jeg virkelig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.