Anonym skriver:
Vi er bestemt lige gode om det. Det kunne ligeså godt have været den ene som den anden, der havde taget snakken om prævention. Især når vi begge er enlige forældre og voksne mennesker (40 og 44 år). Hvorfor vi ikke gjorde det ved jeg ikke. Jeg tror, at det er det med at jeg ikke har tænkt på prævention i næsten 3 år, altså som i slet ikke, fordi jeg var optaget andre ting. Jeg tænker ikke, at der er nogen risiko for, at han vil ønske at jeg føder barnet. Jeg tror ikke, at han ønsker at være weekendfar til en lille ny oveni at han har et barn med autisme fuldtid og jeg ønsker bestemt ikke at starte forfra med en baby, når min søn er næsten 15.
Hey du.
Det du svare på, var på ingen måde henvendt til dig, det var til den der skrev han skulle tage ansvar.
Det med beskyttelse, yes har vi ikke alle været der, tror sgu man er lige så dum som 40 årig, som teen.
Se mit andet svar også
hvis du allerede nu er så afklaret skal du da bare have en abort, (selv om jeg altid har svært ved det) men, lov mig du ikke får igennem dette alene, (altså hvis du er gravid) ha nogen at snakke med før efter imens og gerne have den person på hotline om natten også, for det kan for nogle være rigtig mange hormoner der bare flyver rundt, og fucker med din hjerne
Anmeld
Citér