Uldtøj i str. 56

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.757 visninger
5 svar
4 synes godt om
14. maj 2024

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V

Hvor køber i uldtøj i små størrelser, uden at det koster en formue?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2024

Darling

Børneloppen eller Kvickly

Anmeld Citér

14. maj 2024

MortilF+V

Darling skriver:

Børneloppen eller Kvickly

Tak. Jeg vidste ikke, at Kvickly sælger uldtøj

Anmeld Citér

14. maj 2024

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Dilling laver det lækreste uldtøj, og det er ikke superwash som meget af det billigste. Det betyder at uldens egenskaber er intakt, men man kan altså stadig vaske det uden problemer på uldprogram og med uldmiddel. De har desuden et flot og stort udvalg, så der er noget for enhver smag. Også slå-om-bodyer hvis man er til det. De har jævnligt gode rabatter, så det er lige at holde øje

Anmeld Citér

14. maj 2024

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet
Lillehjerte skriver:

Dilling laver det lækreste uldtøj, og det er ikke superwash som meget af det billigste. Det betyder at uldens egenskaber er intakt, men man kan altså stadig vaske det uden problemer på uldprogram og med uldmiddel. De har desuden et flot og stort udvalg, så der er noget for enhver smag. Også slå-om-bodyer hvis man er til det. De har jævnligt gode rabatter, så det er lige at holde øje

Lige mine ord, hvis man gerne vil have uld for uldens egenskaber, så skal man op og give lidt for det alternativ at finde det brugt

Anmeld Citér

14. maj 2024

MortilF+V

Lillehjerte skriver:

Tusind tak for svar. Det vil jeg kigge på ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.