Skyggestreg eller ej???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.338 visninger
13 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. maj 2024

Anonym trådstarter

Jeg smed p-pillerne først i januar og har endnu ikke “planlagt” med min kæreste, at vi skal være gravide. Dog har vi sjusket lidt et par gange, hvor vi ikke har brugt kondom, men han har trukket sig ud inden udløsning (vi ved selvfølgelig godt at dette er risikabelt). Alligevel taler vi meget om bebs, og det er da heller ikke langt ude i fremtiden, at vi nok begynder på projekt baby. Jeg måtte dog liiiige tage en test i formiddags, da jeg har haft øget slimet udflåd, lidt ømme bryster og oppustethed. Meeen er vi ikke enige om, at det blot er en skyggestreg/negativ test?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2024

Junia

Jeg ser en skyggestreg - negativ

Anmeld Citér

13. maj 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Valmed har aldrig givet mig skyggestreger… 

her er et billede af min første test med min mindste.. hun er knap 5 måneder i dag.. (og var det samme med mine to andre)

Anmeld Citér

13. maj 2024

Anonym trådstarter

*.* skriver:

Valmed har aldrig givet mig skyggestreger… 

her er et billede af min første test med min mindste.. hun er knap 5 måneder i dag.. (og var det samme med mine to andre)

Okay og skønt �� Synes din er lidt mere lyserød end min? Vil du tro min test er positiv eller negativ?

Anmeld Citér

14. maj 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel
Anonym skriver:

Okay og skønt �� Synes din er lidt mere lyserød end min? Vil du tro min test er positiv eller negativ?

Altså jeg kan se en streg så havde jeg selv taget den havde jeg taget den som positiv.

Jeg har altid ventet et par dage, og så taget en clear blue digital test. For at være 100% og ikke skulle læse streger følte til sidst jeg fik streger for øjnene

Anmeld Citér

14. maj 2024

Anonym

Jeg synes det er svært at vurdere, prøv igen i morgen

Anmeld Citér

14. maj 2024

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Den ligner en skyggestreg. Men prøv om 2-3 dage. 

Anmeld Citér

14. maj 2024

Anonym trådstarter

*.* skriver:

Altså jeg kan se en streg så havde jeg selv taget den havde jeg taget den som positiv.

Jeg har altid ventet et par dage, og så taget en clear blue digital test. For at være 100% og ikke skulle læse streger følte til sidst jeg fik streger for øjnene

Den her test er taget i morges. Synes de ser negative ud? Men er kommet i tvivl efter jeg har set din test. Hvor langt var du henne på det tidspunkt? HVIS jeg skulle være gravid, er det 6 uger siden min kæreste og jeg var sammen (hvor det var uden kondom, som jeg tidligere nævnte). Jeg har ikke forstand på, hvor tydelig stregen burde være på dette tidspunkt?

Anmeld Citér

14. maj 2024

Anonym

Kan ikke engang se en skyggestreg :-). Så vil sige den er helt negativ.

Anmeld Citér

14. maj 2024

Anonym

De nederste er negative, tænker de andre har været skygger.  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.