Godt mobilabonnement til brug på ferie uden for EU

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

400 visninger
3 svar
0 synes godt om
13. maj 2024

Janey

Profilbillede for Janey

Er der nogen der har erfaring med et godt mobilabonnement, hvis man skal rejse i længere tid uden for EU? 

Jeg har hele tiden tænkt, at vi skulle have 3LikeHome abonnement til hele familien, når vi skal ud at rejse i 2 måneder her til sommer, men nu ser jeg lige, at de med småt skriver, at de lukker for brug af abonnementet, hvis man i en periode på 30 dage bruger det mest uden for EU, så det kan vi ikke bruge til noget. Det vil ikke være særligt fedt efter en måneds ferie at så stå uden abonnement på resten af rejsen.

Kender I andre selskaber der tilbyder fast pris uden for EU eller hvad har I andre gjort, når I rejst i længere tid uden for EU? Google har ikke lige hjulpet mig til et godt bud.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2024

Hamder

Profilbillede for Hamder

Hey, 

Køb et taletidskort i det land du nu er i, fx lebara de erer til at skaffe i alle lande, ja så er der det der med nyt nummer men fuck da det, det er jo lige i en messenger gruppe til de vigtigste og du kan jo videre stille opkald, fra det nummer du har nu og til det nye. 

Og med taletidskort så kommer du ikke ud for dumme gebyr og regninger 

Anmeld Citér

13. maj 2024

Cherraly

Profilbillede for Cherraly

Jeg plejer også at købe det i det land jeg er i. Jeg rejser en måned ad gangen, og skal bruge både telefoni og internet, og synes overhovedet ikke det kan betale sig med de priser der er hos diverse selskaber herhjemme. Jeg køber så ikke et taletidskort, men et abonnement uden binding, men som er beregnet til f.eks. 30 dage, og hvor der er mest data, og bruger viber til at ringe. 

Anmeld Citér

13. maj 2024

KmLarsen1

Profilbillede for KmLarsen1

Som de andre siger - køb sim kort i de/det land du skal rejse i. Du kan evt Google "how to buy Sim card Uzbekistan" etc. Som regel kan det gøre rigtig nemt i lufthavnen (når du ankommer) og de kan være gyldige alt mellem syv dage og flere måneder. Det er klart det billigste og nemmeste. Det går som regel rigtig hurtigt og nemt. Så har du også et lokalt nr som du kan bruge i landet. Det kan være nødvendigt hvis man fx skal bruge uber eller andre taxi apps

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.