Ikke helt samme billede; men vi fik en "hygge-3'er" (de første 12 måneder var så bare slet ikke hyggelige. Hun var syg og det tog kræfter). Hendes ældre brødre var hhv 5år og 8år, da hun blev født.
1) At opleve sine store børn, får en baby i armene er bare SÅ stort. Mit hjerte kan slet ikke rumme alt den kærlighed og stolthed.
2) Nr 3 er lidt blevet "vores alles baby". Ment på den måde, at vi alle 4 hjælper til og passer på hende.
3) Vi var i tvivl - men valgte at give det et forsøg. Tror vi prøvede aktivt i 4 måneder uden held. Og så lagde vi det faktisk på hylden igen med tanken at så skulle det bare ikke være. Og vupti, så blev jeg alligevel gravid.
4) At blive forældre i sine 30'er kan noget helt andet end da jeg blev mor i tyverne. Der er meget mere ro.
5) Det har også været dejligt at have en baby samtidig med jævnaldrende også har haft en baby. Med de to store var vi de første og havde ikke nogen at dele det med. Det har vi nu.
6) Det er dyrt. Der er hele tiden et barn der mangler tøj eller sko.
7) Vi prioriterer tid med de to store. Både sammen og hver for sig. Det sætter vi alle pris på, så det hele ikke går op i lur og bleer.
8) Forfriskende at bryde normen med mor, far og to børn! Skønt at bryde det traditionelle.
9) livet med børn i huset er SÅ kort. Så hvorfor ikke forlænge den tid
Vi elsker at have tre børn og den dynamik det medfører.
Anmeld
Citér