Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej alle
Jeg er nysgerrig på hvor lang tid i ventede på at få pas? Jeg har søgt om pas her i Aalborg og skal gerne bruge det d. 26. Maj
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det kan vist være vidt forskelligt fra sted til sted. her (vordingborg kommune) kunne vi hurtigst komme til i præstø (faktisk næste dag) og jeg tror ikke der gik 14 dage, så havde vi fået pas både til manden og barnet.
De burde kunne vejlede dig om hvor længe ventetiden forventes at være. og ellers kan man få lavet et nødpas hvis et rigtig pas ikke kan nå at være færdigt.
Min søn fik fornyet også i Vordingborg kommune, og vi fik tid næste dag, og fik det nye 5 dage senere.
10-15 hverdage, alt efter tidspunkt på året.
4 dage.
Ifølge borger.dk 11-15 hverdage, et haste pas tager 5 hverdage
Min datter var inde og få sit fornyet den 18. april i år, og den 25. april var det klar til afhentning.
Jeg har lige fået nyt pas (Randers), og der gik lidt over en uge, til jeg fik det.
Min søn fik nyt pas i sidste uge - det tog 4 hverdage.
Vi har for nylig bestilt pas i Aalborg. Der gik 10 dage før det var klar, men det var så også over 2 weekender og en helligdag, så synes det gik pænt hurtigt.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128