Anonym skriver:
Hej
For 3 år siden fik jeg en hjernerystelse. Jeg har været sygemeldt i et års tid, derefter jobprøvninger osv. Nu er jeg fastansat men kan kun holde til at arbejde max 25 timer i ugen grundet kronisk hovedpine. Er det forsent at søge erstatning/tabt arbejdsfortjeneste? Jeg aner ikke hvordan man gør eller hvordan det fungere. Er der måske nogen herinde der kan hjælpe?
På forhånd tak
Så vidt, jeg har forstået, så kan man kun få TAF i forbindelse med fravær til pasning af ens barn (under 18 år) med alvorlig sygdom eller diagnose.
Som jeg læser dit indlæg, så fik du skaden i din fritid. Derved er det din egen ulykkesforsikring, du skal have fat i. Mener der er en frist på 3 år ved anmeldelse af skade. Du skal blot kunne huske skadesdatoen.
Derudover kunne det lyde som om, du måske er berettiget til fleksjob. Det er dog ikke lige til at blive visiteret til, men ikke helt umuligt. Er dog ikke sikker på, hvordan sagen skal startes op - altså om du selv kan starte den, eller om det er arbejdspladsen, der skal starte den op.
Uanset hvad, så start med at kontakte din ulykkesforsikring for at starte din sag op ved dem. Pøj pøj med anmeldelsen 
Anmeld
Citér