Sæt gang i fødslen- kom med bud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

771 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. maj 2024

Anonym trådstarter

Alt at vinde, intet at tabe jo

kom med alle jeres bud på at hjælpe kroppen med modning og igangsættelse.

måske i har erfaringer med noget der har virket eller hørt om noget der kan have effekt.

Også gerne ting der kan være en hjælp hvis man er fysisk begrænset i form af bækkenløsning og symfyseløsning.

alt tages mod med kyshånd, om ikke andet så går tiden da i en rastløs krop

tråden kan bruges af mange fremadrettet

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2024

Darling

Du kan ikke sætte kroppen igang hvis den ikke er klar, så virker det ikke.

Er du langt nok henne og kroppen er klar, så bed din jordemoder om en hindeløsning. Jeg havde født 3 timer efter

Anmeld Citér

6. maj 2024

mor_til_2_

Årh ja nu kommer tiden hvor man er utålmodig  

Som ovenstående skriver så det svært at sætte kroppen igang hvis den ikke er klar men min tiktok feed kommer lige pt med alt muligt der kan modne kroppen (trods jeg kun er 29 uger henne og absolut ikke skal føde endnu) og så længe det er naturligt er det da kun sjovt at gøre  

Så længe du husker at nyde den sidste tid (smerter, søvnløse nætter og det hele) og ikke kun har fokus på at fødslen skal starte så synes jeg det er super fint man prøver alt muligt an  

Nå men her er hvad min tiktok forslår: 

Himbær blad the (lav gerne en liter af det, køl det ned og drik hele dagen) 

Ananas (køb evt juice og gør det samme) 

Dadler (nogen laver dadel kugler og får derved spist flere på en gang) 

Caster oil (skulle gerne sætte gang i noget diarre så pas endelig på og drik masser af vand/væske og søg på nettet om hvor meget/hvor lidt) 

Primrose oil (fungere vist på samme måde som caster oil) 

Gå ture hvor man går med det ene ben på kant stenen og det andet på vejen (det er svært med bækkenløsning - i know) 

Yoga bold (30-60 minutter om dagen før det skulle gøre noget, så de 5 minutter nogle gør engang i mellem virker ikke på noget

Men ja - det er som sagt ikke noget jeg har erfaringer med og læs gerne op på tingene inden du prøver det. Jeg går selv igang når jeg rammer 37+  

Anmeld Citér

6. maj 2024

Anonym98

Jeg fik modnings akupunktur. Fik kl 14 og en behandling igen kl 22. Jeg vågnede med regelmæssige veer kl 02 samme nat og fødte om aftenen. Jeg er ikke i tvivl om at det satte gang i noget indeni min krop  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.