(februar) Stå selv uden støtte ;O)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

699 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. november 2009

N&J

Er simpelthen bare så stol af min lille pige, i går valgte hun så at stå selv uden støtte i over 20 sek... jeg blev så overrasket fordi hun har ikke rigtig vist interesse i det udover dagen før hvor hun stod en 5 sek, min søster som stod med ansigtet mor hende sagde at hun koncentrerede sig SÅ meget for at holde balancen.. hun er lige pludselig bare så stor, lige om lidt så går hun jo.. dejligt, men også en smule sørgmodigt.. men er da en glad og stolt mor og i morgen skal jeg have hende med i skole, så hun kan blive vist lidt frem så må vi se om hun gider sidde og lege mens vi har time..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det er bare super flot - jeg kan godt forstå, at du er stolt

Anmeld

4. november 2009

N&J

Tak, man bliver jo bare så glad og når man ikke har nogen herhjemme at dele det med, (min søster gælder altså ikke, for hun syntes ikke det er noget, når nu hendes søn er tre mdr. længere fremme..) så må man jo ind på baby og dele det..

Anmeld

5. november 2009

Mira0911

Hvor er det dejligt...

Jeg kom ind til Julie idag, og der stod hun op i sengen...

I et stykke tid har hun bare sat på knæene og holdt på kanten af sengen...

Anmeld

5. november 2009

Diana...

EJ hvor er hun bare dygtig kan godt forstå du er stolt. De bliver bare SÅ store.

Anmeld

5. november 2009

Muffinmus

he he, hvor skønt..og ja, man blievr så stolt hver de får en tand, kravler, står op, går, siger de første ord osv....ren lykke

Her har hun stået selv MAX 6 sek i et par uger, men hun vælter bagover til sidst, ikke forover. Men den bedste balance er jo også frem ad.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.