Mærke liv (2. gangs)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

486 visninger
8 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. maj 2024

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V

Jeg er nysgerrig på, hvornår i mærkede liv, som 2. gangsgravide?

Med min første datter mærkede jeg liv (bobler), da jeg var 17+6. Min moderkage lå ud mod maveskindet.

Nu er jeg 15+1 og ret sikker på, at jeg ikke har mærket noget endnu. Min moderkage ligger pt. på venstre side, hverken foran eller bagved.

Jeg ved at alle graviditeter og babyer er forskellige, men nøj hvor vil jeg gerne mærke lillesøster

Hvornår mærkede i liv 2. gang? Og vi i mon pga utålmodige?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2024

Anonym

Omkring 15+ begge gange. Første gang lagde moderkagen bagved og anden gang foran

Anmeld Citér

1. maj 2024

MortilF+V

Anonym skriver:

Omkring 15+ begge gange. Første gang lagde moderkagen bagved og anden gang foran

Hvor er du heldig Jeg venter utålmodigt eller også har jeg fuldstændig glemt, hvordan det føles. (10 år siden)

Anmeld Citér

1. maj 2024

Tullebadulle

MortilF skriver:

Med min første datter mærkede jeg liv (bobler), da jeg var 17+6. Min moderkage lå ud mod maveskindet.

Nu er jeg 15+1 og ret sikker på, at jeg ikke har mærket noget endnu. Min moderkage ligger pt. på venstre side, hverken foran eller bagved.

Jeg ved at alle graviditeter og babyer er forskellige, men nøj hvor vil jeg gerne mærke lillesøster

Uge 14 eller 15

Anmeld Citér

1. maj 2024

Anonym

Første gang uge 16 og anden gang først omkring uge 20, min moderkage lå helt inde ved ryggen begge gange. Jeg har dog kort mellem mine børn, blev gravid 5 måneders efter jeg havde født og det var nok derfor sagde de da jeg blev scannet

Anmeld Citér

1. maj 2024

MortilF+V

Tullebadulle skriver:

Uge 14 eller 15

Det var tidligt Jeg må væbne mig med tålmodighed, selv det er svært.

Anmeld Citér

1. maj 2024

MortilF+V

Anonym skriver:

Første gang uge 16 og anden gang først omkring uge 20, min moderkage lå helt inde ved ryggen begge gange. Jeg har dog kort mellem mine børn, blev gravid 5 måneders efter jeg havde født og det var nok derfor sagde de da jeg blev scannet

Tak for dit svar Det er vidst meget forskelligt. Jeg håber, at det sker lidt tidligere denne gang, da moderkagen ligger anderledes

Anmeld Citér

2. maj 2024

__anonym

Profilbillede for __anonym

Første gang 17+, denne gang var det 14+2 som en slags kilden under huden moderkagen lagde bagved første gang, og også denne gang. 

Anmeld Citér

2. maj 2024

MortilF+V

__anonym skriver:

Første gang 17+, denne gang var det 14+2 som en slags kilden under huden moderkagen lagde bagved første gang, og også denne gang. 

Jeg håber ikke, at der går så længe, før jeg mærker noget

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.