Bedste drikkedunk til een hånd til den ammende?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

884 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. maj 2024

Frk.Sveske

Min første var et lock-down-barn, og derfor var far hjemme meget af tiden til at redde mig, når 'jeg-har-vandret-fyrre-dage-i-ørkenen' følelsen kom så snart barnet skulle ammes. Men denne gang kommer jeg jo til at være alene i dagtimerne, og er nødt til at forberede mig til selv at klare mig

Jeg har aldrig gjort så meget i drikkedunke, så jeg kunne virkelig godt bruge fif til nogle modeller, som 1) Kan åbnes med kun en hånd, 2) er tætte nok til at kunne ligge i sengen/sofaen med mig og 3) kan holde en god mængde vand ad gangen. Har I nogen favoritter?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2024

Tullebadulle

Jeg har nu aldrig bare siddet i timevis. Men jeg vil da foreslå en du sutter på. Altså hvor man suger vandet ud med blødt gummi man kan presse. Det er ofte dem man bruger til træning. 

Anmeld Citér

1. maj 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Har altid bare haft et glas vand stående…  

men sistema har nogen gode med sugerør og trykknap der kan åbnes med en hånd. Min søn har sådan en.. tror vi købte den i Rema i sin tid til 40 kr

Anmeld Citér

1. maj 2024

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt

Jeg har ikke haft brug for vand ud over bare at gå ud og tage et glas   Men altså mine unger bruger almindelige drikkedunke fra Sistema og den kan de da åbne med både munden og én hånd… så måske det er er noget? 

Anmeld Citér

5. maj 2024

Frk.Sveske

StortOgSmåt skriver:

Jeg har ikke haft brug for vand ud over bare at gå ud og tage et glas   Men altså mine unger bruger almindelige drikkedunke fra Sistema og den kan de da åbne med både munden og én hånd… så måske det er er noget? 

Med min første blev jeg bare altid absurd tørstig lige i det sekund han begyndte at sutte, og så er du jo stuck det næste gode stykke tid - og vi har ikke rigtig et sofabord som er så let at nå når man sidder ned i sofaen

Anmeld Citér

5. maj 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel
Frk.Sveske skriver:

Med min første blev jeg bare altid absurd tørstig lige i det sekund han begyndte at sutte, og så er du jo stuck det næste gode stykke tid - og vi har ikke rigtig et sofabord som er så let at nå når man sidder ned i sofaen

Måske en bakke til armlænet på sofaen ? Der findes mange forskellige der passer til de forskellige typer sofaer, så har du det da lige ved hånden

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.