Stadig Hcg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

808 visninger
8 svar
2 synes godt om
30. april 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92

Øv, øv og atter øv... Jeg har stadig hcg i kroppen efter abort d 2/4. Den ligger på 124, for to uger siden var den på 377. Jeg begyndte at bløde igen i fredags, så troede at hcg var ude og at det var min mens der kom, det er det så ikke. Så nu vil jeg gerne  frabede mig mere blod. Jeg føler mig virkelig forrådt af min krop. Det er anden abort på under et halvt år.Jeg har lyst til at turde og så kan jeg mærke en knugende vrede indeni. Øv 

(Beklager opslaget, tror jeg havde brug for at komme ud med det)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2024

Darling

Kæmpe kram til dig, jeg havde hcg i kroppen i 2 måneder første gang og næsten 2 måneder anden gang. Super hårdt og super langtrukkent

Anmeld Citér

1. maj 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92
Darling skriver:

Kæmpe kram til dig, jeg havde hcg i kroppen i 2 måneder første gang og næsten 2 måneder anden gang. Super hårdt og super langtrukkent

Ja det er hårdt.. ked af at du også har været det i. Hvordan er det så gået efterfølgende? Det er hårdt en gang, men flere gange at da ikke til at holde ud.. Jeg mister tilliden til min krop og glæden ved en graviditet...

Anmeld Citér

1. maj 2024

Darling

Kis92 skriver:

Ja det er hårdt.. ked af at du også har været det i. Hvordan er det så gået efterfølgende? Det er hårdt en gang, men flere gange at da ikke til at holde ud.. Jeg mister tilliden til min krop og glæden ved en graviditet...

Jeg har to børn nu, det tog os 2 år og gentagende tab, både sa vindæg og bio med den første. Nummer 2 kom i første forsøg, så det var ret vildt. Håber det snart er jeres tur

Anmeld Citér

2. maj 2024

__anonym

Profilbillede for __anonym
Kis92 skriver:

Øv, øv og atter øv... Jeg har stadig hcg i kroppen efter abort d 2/4. Den ligger på 124, for to uger siden var den på 377. Jeg begyndte at bløde igen i fredags, så troede at hcg var ude og at det var min mens der kom, det er det så ikke. Så nu vil jeg gerne  frabede mig mere blod. Jeg føler mig virkelig forrådt af min krop. Det er anden abort på under et halvt år.Jeg har lyst til at turde og så kan jeg mærke en knugende vrede indeni. Øv 

(Beklager opslaget, tror jeg havde brug for at komme ud med det)

Øv øv. Er ked af dine tab

Hsr selv mistet 4 gange, og været i udredning. 3 før vores ældste datter, 1 mellem hende og lillesøster som ligger i maven nu. 

Håber snart HCG er ude, og at 3. gang er lykkens gang

Anmeld Citér

3. maj 2024

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Æv hvor er det surt. Jeg var også igennem 3. tab i efteråret. Har du fået tjekket at alt væv er ude, nu hvor du bløder igen? Man skal være lidt over de læger der. Har du fået en scanning? 

Anmeld Citér

3. maj 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92
__anonym skriver:

Øv øv. Er ked af dine tab

Hsr selv mistet 4 gange, og været i udredning. 3 før vores ældste datter, 1 mellem hende og lillesøster som ligger i maven nu. 

Håber snart HCG er ude, og at 3. gang er lykkens gang

4 gange er også mange gange, puha.. Dejligt er det er lykkes to gange Fik I så en grund til hvorfor? 

Anmeld Citér

3. maj 2024

__anonym

Profilbillede for __anonym
Kis92 skriver:

4 gange er også mange gange, puha.. Dejligt er det er lykkes to gange Fik I så en grund til hvorfor? 

Nej man fandt aldrig en årsag. Men man fandt ud af, at jeg har lavt stofskifte og Hashimotos. Det er ikke konkluderet, at det er årsagen, men har fået af vide af flere læger, at det kan have betydning. Og så har jeg som et forsøg fået Lutinus (progesteron) fra positiv test og hele første trimester i de to graviditeter det er lykkedes + et velreguleret stofskifte

Anmeld Citér

3. maj 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92
Sommersol2021 skriver:

Æv hvor er det surt. Jeg var også igennem 3. tab i efteråret. Har du fået tjekket at alt væv er ude, nu hvor du bløder igen? Man skal være lidt over de læger der. Har du fået en scanning? 

Øv det er jeg ked af, det er ikke til at bære at skulle den igennem så mange gange

Jeg er ikke blevet skannet denne gang, så om der er noget tilbage ved jeg ikke. Jeg ringede til lægen, og hun sagde noget med at det kunne være pga at jeg havde fået min mens, det vidste jeg ikke at man kunne få når man stadig havde så højt hCG Eller at det var fordi jeg havde lidt rester kroppen var ved at komme af med, alt var godt fordi hCG'en var faldende.. Jeg får en ny blodprøve på onsdag og skal også tale med en læge, så hvis jeg stadig bløder, så vil jeg havde en henvisning så jeg kan blive skannet. Det er så langtrukket at skulle igennem en abort... Nu er det over en måned siden det startede...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.