(marts) Slankekur. Nu skal det være!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

406 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. november 2009

hc=k

Vil ikke noget med mit indlæg, men føler det som ekstra motivation at skrive det herinde. Jeg er gået på slankekur og SKAL minimum 15 kg. Ja det var bare set jeg ville sige håber der er nogle der vil krydse fingre for mig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg    fingre for dig, at det lykkes. Det er bare super flot, at du er gået i gang. Du må holde os andre løbende orienteret, hvordan at det går.

Jeg ville også gerne smide de sidste kilo, men jeg har bare slet ikke overskud til, at gå igang med, at træne igen efter, at have fået Lina. Nok fordi, at det kræver en del energi med to små dejlige trolde i huset  Mit mål er dog, at begynde igen til januar når jeg starter på arbejde. Så kan jeg gøre det inden arbejde og så må manden aflevere unger  men lad os nu se ....

Anmeld

5. november 2009

Mca<3

Super , jeg er i gang med at tabe mine sidste 10 kg ,, Løber hver 2 dag og tænker virkelig over hva jeg putter i munden ,, Nu skal de bare væk ,,,

Anmeld

5. november 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Alexanders Moar ... skriver:

Super , jeg er i gang med at tabe mine sidste 10 kg ,, Løber hver 2 dag og tænker virkelig over hva jeg putter i munden ,, Nu skal de bare væk ,,,

Det er bare super flot, søde. Jeg burde også løbe, men jeg synes, at det er så kedeligt, at jeg ikke kan tage mig sammen, hm hm.

10 kg - det kan man ikke se, at du mangler, at tabe

Anmeld

5. november 2009

Muffinmus

prøver...har været i gang sinde hun var 7 uger....vidste jeg bare MÅTTE i gang i gen, kan ikke acceptere bare at være små lasket selv om jeg har fået 2 børn..nixen.

Anmeld

5. november 2009

Mca<3

MoarHvidovre skriver:

Det er bare super flot, søde. Jeg burde også løbe, men jeg synes, at det er så kedeligt, at jeg ikke kan tage mig sammen, hm hm.

10 kg - det kan man ikke se, at du mangler, at tabe

Hvor er du sød  Men de sidder der desværre ,, Vejer 75 og vil nå min ideal vægt på 65 men for søren det er svært ,, Vil bare ikke acceptere de ekstra kg

Anmeld

5. november 2009

hc=k

Puha min idealvægt er 75 kg

Mangler 17 kg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.