Er det her slimproppen? (Billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.653 visninger
10 svar
0 synes godt om
29. april 2024

Anonym trådstarter

Sorry for klamt billede..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Sorry for klamt billede..

Nu er der kommet to klumper lignende billedet?? Nogen som kan hjælpe?

Anmeld Citér

29. april 2024

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Det er ikke til at vide, men umiddelbart ville jeg mene, at det bare er udflåd.. 

Men selv hvis det er slimproppen, så må du bare vente og se, om vandet går eller der kommer veer .. Slimproppen er ikke nødvendigvis et tegn på, at du er gået i fødsel

Anmeld Citér

29. april 2024

Darling

Jeg synes bare det ligner udflåd, slimproppen kan gå maaange gange

Anmeld Citér

29. april 2024

Anonym trådstarter

Unicorn1 skriver:

Det er ikke til at vide, men umiddelbart ville jeg mene, at det bare er udflåd.. 

Men selv hvis det er slimproppen, så må du bare vente og se, om vandet går eller der kommer veer .. Slimproppen er ikke nødvendigvis et tegn på, at du er gået i fødsel

Ville helst ikke bare vente og se, hvis det kunne være den. Det ligner bare rigtig meget de slimpropper jeg havde ved de andre børn. Men er kun i uge 22, så hvis det kunne være den, ville jeg ringe ind. Har aldrig haft sådan noget udflåd før.. udover ved mine slimpropper. Det kom efter to dage med mange plukveer.

Anmeld Citér

29. april 2024

Anonym trådstarter

Darling skriver:

Jeg synes bare det ligner udflåd, slimproppen kan gå maaange gange

Håber du har ret.. har bare aldrig haft lignende udflåd før, udover ved mine tidligere slimpropper og de er først gået lige et par dage op til fødslen. Aldrig inden. Men er kun i uge 22, så håber virkelig ikke det er den.

Anmeld Citér

30. april 2024

Lambi90

Profilbillede for Lambi90

Når du kun er i uge 22, og du har tidligere erfaring, så ville jeg ringe til fødeafdelingen. Om ikke andet så for ro i sindet. Håber det bare er udflåd

Anmeld Citér

30. april 2024

Mulleprutsmor

Profilbillede for Mulleprutsmor

Sådan så min slimprop ud begge gange. Den regenerede ikke sig selv igen men istedet fødte jeg for tidlig begge gange.
så lyt til din mave fornemmelse, ring til fg, bed dem om at tjekke dig indvendig , .

Anmeld Citér

30. april 2024

Anonym trådstarter

Mulleprutsmor skriver:

Sådan så min slimprop ud begge gange. Den regenerede ikke sig selv igen men istedet fødte jeg for tidlig begge gange.
så lyt til din mave fornemmelse, ring til fg, bed dem om at tjekke dig indvendig , .

Hvor tidligt?  

Anmeld Citér

1. maj 2024

Mulleprutsmor

Profilbillede for Mulleprutsmor
Anonym skriver:

Hvor tidligt?  

Første gang gik den 22+0 anden gang 24+2.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.