Vil I betegne dette som utroskab?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.151 visninger
12 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. april 2024

Anonym trådstarter

Lad mig med det samme fastslå to ting:

1) Jeg har intet foretaget mig, endnu!!

2) Jeg er velvidende, at der nok er tale om det, når jeg er i tvivl.

Helt konkret er der noget erotisk, jeg godt kunne tænke mig at få prøvet. Det er noget, jeg har haft lyst til i mange år, men som jeg er bekymret for ville kunne ødelægge et forhold. 

Hvis jeg først har oplyst - og spurgt min kæreste, om det var noget, hun ville være frisk på - da kan jeg jo ikke gøre det ugjort. Og samtidig er det noget, jeg noget, jeg er meget usikker på, at hun ville synes er spændende.

Endelig er min fantasi rettet mod, at det er noget, der skal foretages af en mand. Jeg er ikke i tvivl om min seksualitet, har ikke erotisk lyst til mit eget køn, men i den konkrete fantasi, skal det være en mand, der gør det.

Det drejer sig helt konkret om, at jeg fantaserer om at få en gammeldags endefuld over låret på en vred mand med bukserne trukket ned.

Dette er jo ikke særlig maskulint, og jeg får netop ros af min kæreste for, at hun synes, jeg er en ordentlig mand.

Jeg har fundet en opslag, hvor en ældre herre netop tilbyder det, jeg fantaserer om. Der er ikke tale om en ydelse, som koster penge, og meningen er ikke, at vi skal have sex eller være erotiske bagefter. Der er simpelthen tale om en mand, der nyder at give andre mænd smæk, og en mand, der fantaserer om tanken - og måske ville nyde at få smæk.

Jeg sidder og har lyst til at skrive til gutten........men er det utroskab? Jeg har faktisk en dejlig kæreste, jeg er glad for og kan dele det meste med, og jeg ønsker ikke at ødelægge vores forhold.

Jeg skal som sagt ikke have sex med gutten efter endefulden, men er bange for evt samvittighedskvaler og om jeg herefter ville have ødelagt noget!!

Må jeg bede om jeres bedste vurdering?

Hvad ville I gøre?

Oplever I det som utroskab?

Har I evt nogle forslag?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2024

Ventemor

Hvad med at vise din kæreste den besked du har skrevet her? Det er en rigtig fin beskrivelse af hvad du har lyst til. Det er så enormt spændende med fantasier og jeg håber for dig at din kæreste vil være åben for at lade dig prøve det af. 

Du skal ikke skrive til personen før du har talt med din kæreste og fortalt hvor vigtigt det er for dig at prøve. Så snart det er noget der bliver holdt skjult, skaber det ubalance i jeres forhold. 

Jeg har selv været ude for at min kæreste forelskede sig i en anden. Han lod forelskelsen vokse og fortalte den han var forelsket i hvordan han havde det. Hun havde det på samme måde og de to talte åbent om hvordan de skulle gribe det an, skulle han gå fra mig og splitte vores familie. De havde aldrig været fysisk sammen, blot talt om det, for så var det i hans optik ikke utroskab. Men jeg så det i den grad som utroskab og han skulle fra start have været ærlig overfor mig, så kunne vi have taget dialogen, fremfor han tog den med hende bag min ryg. Jeg synes altid ærlighed er vejen frem og så er der ikke tale om utroskab. Håber det giver mening? 

Anmeld Citér

29. april 2024

Anonym

Jeg ville ikke se det som utroskab, men jeg ville blive dybt skuffet over at min mand ikke stolede nok på mig til at komme til mig og snakke om det. Men jeg er også typen der i dette tilfælde ville være open minded og sige “go ahead”. Ved jo ikke hvordan din kæreste ville tænke omkring det. 

Og utroskab ses jo også med forskellige øjne. Nogen mener bare det at like et billede af modsatte køn er utroskab og andre mener der skal være tale om fysisk kontakt osv. så selvom jeg ikke set det som utroskab så kan din kæreste godt. 

derfor ville jeg synes det var bedst at tale med hende om det først uanset hvad. Og hvis hun er dybt modstander af det så tænker jeg at du skal gøre op med dig selv om det er en ting der skal blive i fantasien. 

Anmeld Citér

29. april 2024

Anonym

I bund og grund er det ligemeget om andre opfatter noget som utroskab. For hvis du selv gør så er den jo ikke længere. 

Anmeld Citér

29. april 2024

drabo

Profilbillede for drabo

Du vil gøre noget erotisk med en anden person bag din kærestes ryg - det er for mig utroskab uanset at det ikke er sex i gængs forstand.

men når det er sagt, så synes jeg du skal indvie din kæreste i din fantasi og muligheden for at udleve den, men vær klar på hun måske siger nej. 

derudover så Overvej hvordan du ville have det, hvis hun gerne ville udlevede en lignende fantasi? F.eks. At få slikket sine fødder af en nøgen kvinde eller hvad ved jeg, men noget hvor en anden person end dig skulle give hende en erotisk tilfredsstillelse. For det er det du beder hende om at gå med til, ville du give hende den fornøjelse? 

Og det jeg personligt ville have det sværest med, hvis nu det er så nydelsesfuldt som du drømmer om, er en gang så nok? Eller vil du gå og hige efter mere?

Anmeld Citér

29. april 2024

Anonym

Anonym skriver:

Lad mig med det samme fastslå to ting:

1) Jeg har intet foretaget mig, endnu!!

2) Jeg er velvidende, at der nok er tale om det, når jeg er i tvivl.

Helt konkret er der noget erotisk, jeg godt kunne tænke mig at få prøvet. Det er noget, jeg har haft lyst til i mange år, men som jeg er bekymret for ville kunne ødelægge et forhold. 

Hvis jeg først har oplyst - og spurgt min kæreste, om det var noget, hun ville være frisk på - da kan jeg jo ikke gøre det ugjort. Og samtidig er det noget, jeg noget, jeg er meget usikker på, at hun ville synes er spændende.

Endelig er min fantasi rettet mod, at det er noget, der skal foretages af en mand. Jeg er ikke i tvivl om min seksualitet, har ikke erotisk lyst til mit eget køn, men i den konkrete fantasi, skal det være en mand, der gør det.

Det drejer sig helt konkret om, at jeg fantaserer om at få en gammeldags endefuld over låret på en vred mand med bukserne trukket ned.

Dette er jo ikke særlig maskulint, og jeg får netop ros af min kæreste for, at hun synes, jeg er en ordentlig mand.

Jeg har fundet en opslag, hvor en ældre herre netop tilbyder det, jeg fantaserer om. Der er ikke tale om en ydelse, som koster penge, og meningen er ikke, at vi skal have sex eller være erotiske bagefter. Der er simpelthen tale om en mand, der nyder at give andre mænd smæk, og en mand, der fantaserer om tanken - og måske ville nyde at få smæk.

Jeg sidder og har lyst til at skrive til gutten........men er det utroskab? Jeg har faktisk en dejlig kæreste, jeg er glad for og kan dele det meste med, og jeg ønsker ikke at ødelægge vores forhold.

Jeg skal som sagt ikke have sex med gutten efter endefulden, men er bange for evt samvittighedskvaler og om jeg herefter ville have ødelagt noget!!

Må jeg bede om jeres bedste vurdering?

Hvad ville I gøre?

Oplever I det som utroskab?

Har I evt nogle forslag?

Allerførst. Synes jeg Det er fantastisk at man går. Til at udleve sine fantasier. 

Det du beskriver i. Forklaringen. Er jo en. Meget harmløs handling. Men har du tænkt på når du lægger enden i vejret? Hvis legen skulle udvikle sig til seksuel karakter? Om du så er i stand til at sige fra.  Jeg kunne godt være bange for. At. Legen måske vil udvikle sig.  Det tror jeg, Der er vigtigt, at du finder ud af med dig selv, inden du går videre med legen. Rigtig god fornøjelse. Held og lykke med det. 

Anmeld Citér

29. april 2024

Anonym trådstarter

Ventemor skriver:

Hvad med at vise din kæreste den besked du har skrevet her? Det er en rigtig fin beskrivelse af hvad du har lyst til. Det er så enormt spændende med fantasier og jeg håber for dig at din kæreste vil være åben for at lade dig prøve det af. 

Du skal ikke skrive til personen før du har talt med din kæreste og fortalt hvor vigtigt det er for dig at prøve. Så snart det er noget der bliver holdt skjult, skaber det ubalance i jeres forhold. 

Jeg har selv været ude for at min kæreste forelskede sig i en anden. Han lod forelskelsen vokse og fortalte den han var forelsket i hvordan han havde det. Hun havde det på samme måde og de to talte åbent om hvordan de skulle gribe det an, skulle han gå fra mig og splitte vores familie. De havde aldrig været fysisk sammen, blot talt om det, for så var det i hans optik ikke utroskab. Men jeg så det i den grad som utroskab og han skulle fra start have været ærlig overfor mig, så kunne vi have taget dialogen, fremfor han tog den med hende bag min ryg. Jeg synes altid ærlighed er vejen frem og så er der ikke tale om utroskab. Håber det giver mening? 

Tusinde tak for svar. Det er værdsat.

Jeg kan sagtens følge din tankegang og er enig i, at ærlighed altid bør være udgangspunktet.

Imidlertid vil jeg gerne spørge dig om noget: Jeg ved ikke, om du opfatter din kæreste som maskulin, men....hvis det er tilfældet, ville du da fortsat kunne opfatte ham som maskulin på samme måde, hvis han spurgte dig om lov til at udleve en sådan fantasi?

Min kæreste fortæller mig ofte, at hun oplever mig som en ordentlig mand, hvilket betyder meget for mig!! 

Jeg oplever ikke min fantasi som maskulin - snare det modsatte.

Anmeld Citér

29. april 2024

Savanna

Profilbillede for Savanna

Jeg kan godt forstå, at du er i tvivl om, hvorvidt det er utroskab eller ej. Men det synes jeg, det er.

For selv om du ikke direkte har sex med manden, så er det noget intimt eller ligefrem erotisk, som du deler med en anden. Det ville jeg have svært ved, at min mand ikke var ærlig om.

Til gengæld tror jeg, at du tænker for meget over, hvorvidt du fremstår mere eller mindre mandig. Jeg kan godt lide, at min mand tager styringen, fordi det netop er anderledes end det, jeg normalt skal vise udadtil. Det gør mig ikke mindre til en selvstændig kvinde, men blot én, der kan lide noget andet i soveværelset. 

På samme måde håber jeg, at din kæreste kan skille tingene ad. Hvis du kan lide at få smæk, så er det noget du kan lide i en bestemt kontekst, og det afspejler ikke din person ellers.

Anmeld Citér

29. april 2024

Anonym

Der findes et program på en streaming tjeneste om en mand med lignende fantasi, måske det er på Viaplay…måske I kunne se det sammen, du kan se/høre/snakke om hendes reaktion på dette og så kan du måske i samme omgang fortælle dine tanker, evt vise det du har skrevet her  

Jeg tror, hvis det var min mand, at jeg ville blive ked af, at han ikke “bare” havde fortalt om den fantasi, så vi kunne have løst det “sammen” men om jeg vil definere det som utroskab, det tror jeg ikke, men jeg er lidt i tvivl

En anden mulighed er også, at du kan åbne snakken stille omkring fantasier og tanker I godt kunne tænke jer at prøve, men synes er svært at snakke om/fortælle. 
Du kunne jo for eksempel sige “har du egentlig nogensinde haft lyst til at prøve noget, vi aldrig nogensinde har prøvet eller snakket om”. Så vil du højest sandsynlig få samme sprøgsmål retur

Min mand og jeg har været sammen i næsten 10 år, men først for nyligt viiiirkelig ramt hinanden og fundet ud af, at vi faktisk inderst inde tænder på det samme det er SÅ rart og vores sexliv er meget bedre nu, end det nogensinde har været

Anmeld Citér

29. april 2024

Anonym

Jeg kan se, at jeg nok kommer med en anden vinkel, men hvis jeg forestiller mig scenariet i mit eget parforhold, så vil jeg have svært ved at rumme min mand, hvis han havde den fantasi. 

Jeg ser også min mand som meget maskulin og hvis han fremlagde sådan en fantasi for mig, så ville problemet ikke være, at give ham lov til at udleve den, men det vil ændre det lys, jeg ser ham i. Jeg vil rigtig gerne være rummelig, men jeg tror, jeg konstant ville se en film inde i mit hoved, med min mand, som fik smæk af en anden mand - og det ville simpelthen tænde mig helt af.

I forhold til spørgsmålet, om det er utroskab. Jeg ved ikke, om jeg ville bruge det ord, men han ville have brudt min tillid, så det kommer vel ud på et. 

Jeg ville ønske, at jeg ville være fordomsfri (det ser jeg egentlig også mig selv som), men jeg ville bare slet ikke tænde på en mand med den fantasi. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.