Lad mig med det samme fastslå to ting:
1) Jeg har intet foretaget mig, endnu!!
2) Jeg er velvidende, at der nok er tale om det, når jeg er i tvivl.
Helt konkret er der noget erotisk, jeg godt kunne tænke mig at få prøvet. Det er noget, jeg har haft lyst til i mange år, men som jeg er bekymret for ville kunne ødelægge et forhold.
Hvis jeg først har oplyst - og spurgt min kæreste, om det var noget, hun ville være frisk på - da kan jeg jo ikke gøre det ugjort. Og samtidig er det noget, jeg noget, jeg er meget usikker på, at hun ville synes er spændende.
Endelig er min fantasi rettet mod, at det er noget, der skal foretages af en mand. Jeg er ikke i tvivl om min seksualitet, har ikke erotisk lyst til mit eget køn, men i den konkrete fantasi, skal det være en mand, der gør det.
Det drejer sig helt konkret om, at jeg fantaserer om at få en gammeldags endefuld over låret på en vred mand med bukserne trukket ned.
Dette er jo ikke særlig maskulint, og jeg får netop ros af min kæreste for, at hun synes, jeg er en ordentlig mand.
Jeg har fundet en opslag, hvor en ældre herre netop tilbyder det, jeg fantaserer om. Der er ikke tale om en ydelse, som koster penge, og meningen er ikke, at vi skal have sex eller være erotiske bagefter. Der er simpelthen tale om en mand, der nyder at give andre mænd smæk, og en mand, der fantaserer om tanken - og måske ville nyde at få smæk.
Jeg sidder og har lyst til at skrive til gutten........men er det utroskab? Jeg har faktisk en dejlig kæreste, jeg er glad for og kan dele det meste med, og jeg ønsker ikke at ødelægge vores forhold.
Jeg skal som sagt ikke have sex med gutten efter endefulden, men er bange for evt samvittighedskvaler og om jeg herefter ville have ødelagt noget!!
Må jeg bede om jeres bedste vurdering?
Hvad ville I gøre?
Oplever I det som utroskab?
Har I evt nogle forslag?