6 års fødselsdag med klassen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

659 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. april 2024

Anonym trådstarter

Vi skal have klassen hjem efter skole i 2-3 timer. Hvad kan man lave af små aktiviteter for sådan nogle 6-årige? Limbo? Stå trold? Stop dans? Hvad lavede i?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2024

Dutelidut

Profilbillede for Dutelidut

Vi har lavet en skattejagt med små opgaver. Og ellers fri leg.

Vores ene barn har fødselsdag slut oktober, så der var de klædt ud.

Opgaverne i skattejagten var fx at finde noget i en spand med noget ulækkert (havregrød med sovsekulør fx), kravle igennem en forhindringsbane, lave en menneskepyramide og stille op til et flot gruppebillede. Bare sådan nogle småting 

Anmeld Citér

29. april 2024

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Hvis I har en have kan I dele dem op i mindre hold og lave sækkeløb, kartoffel på ske løb, hvem kan sjippe længst, huskeleg (læg 10 ting under et viskestykke), Bowling med små vandflasker, løb om kap på blade/aviser, limbo osv. Så ville jeg bagefter lade det være fri leg

Anmeld Citér

29. april 2024

Morfire

Profilbillede for Morfire

Vi har også have forskellige lege i både have og hus, men har altid været lidt optagede af, at det er lege hvor der ikke er tabere. Enten vinder vi sammen (fordi vi “spiller” hinanden gode) eller også er der kun en vinder. Løb og den slags som laver en rangering er vi gået udenom. Men diverse samarbejdslege har altid været et stort hit.

Vil dog opfordre tomat have så lidt planlagt som muligt, og bare have det i baghånden for min erfaring med mine fire børn er at i den alder vil de helst bare lege frit. Så har vi lavet legestationer rundt om i huset med forskellige typer af legetøj for at sprede børnene lidt ud.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.