Gæt et køn 2 sonografer 2 forskellige meninger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2024

Anonym

Bestemt en lille dreng. Har du prøvet at smide den i facebook gruppen Nub-theory queens. De tager sjældent fejl.... meeeeen jeg tror heller ikke, vi andre tager fejl på lige den her lille dims der stritter

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2024

Anonym trådstarter

Har været til kønsscanning idag ,

Ingen tvivl en lille dreng

Anmeld Citér

29. april 2024

Anonym

Stort tillykke Kærligheden  mellem en mor hendes søn er unik!

Anmeld Citér

29. april 2024

Anonym

Anonym skriver:

Stort tillykke Kærligheden  mellem en mor hendes søn er unik!

For det er den ikke mellem mor og en datter ?

Anmeld Citér

29. april 2024

Anonym

Anonym skriver:

For det er den ikke mellem mor og en datter ?

Føler du dig truffet eller ramt, siden du bliver nød til at svare tilbage? 

Vi behøver ikke være enige. Overhovedet. 

Min kommentar er helt og aldeles subjektiv og blot en skøn hilsen på vejen til en mor, der venter sig en søn. Hun skal glæde sig

Anmeld Citér

29. april 2024

Anonym

Anonym skriver:

Føler du dig truffet eller ramt, siden du bliver nød til at svare tilbage? 

Vi behøver ikke være enige. Overhovedet. 

Min kommentar er helt og aldeles subjektiv og blot en skøn hilsen på vejen til en mor, der venter sig en søn. Hun skal glæde sig

Slet ikke. Har selv en dejlig dreng. 
synes bare det var en sjov kommentar at komme med som om at et bånd mellem mor og datter ikke skulle unikt 

Anmeld Citér

29. april 2024

Anonym

Anonym skriver:

Slet ikke. Har selv en dejlig dreng. 
synes bare det var en sjov kommentar at komme med som om at et bånd mellem mor og datter ikke skulle unikt 

Måske hun kun har en dreng og derfor ikke kan tale om bånden mellem mor og datter? Men ville forberede TS på, at mor og søn båndet er noget helt helt særligt.. Måske på en anden måde en mor og datter båndet. Men derfor kan det jo godt være noget helt særligt på hver sin måde

Men alle mine veninder med begge dele, siger også altid at der virkelig er noget om snakken når der siges: “Mors dreng og fars pige”. 

Til TS: kæmpe tillykke med en lille dreng. Hvor er du heldig. 

Anmeld Citér

30. april 2024

Anonym

Anonym skriver:

Måske hun kun har en dreng og derfor ikke kan tale om bånden mellem mor og datter? Men ville forberede TS på, at mor og søn båndet er noget helt helt særligt.. Måske på en anden måde en mor og datter båndet. Men derfor kan det jo godt være noget helt særligt på hver sin måde

Men alle mine veninder med begge dele, siger også altid at der virkelig er noget om snakken når der siges: “Mors dreng og fars pige”. 

Til TS: kæmpe tillykke med en lille dreng. Hvor er du heldig. 

Enig. Og har i øvrigt begge køn herhjemme. 

Mors dreng, fars pige. 

Den passer i hvertfald herhjemme    

Jeg fik bare en fornemmelse, at trådstarter havde et ønske om en pige. Det er måske fuldstændig forkert tolket - men mange ønsker piger i øjeblikket og det kan være svært, hvis man bliver ramt af en kønsskuffelse. Derfor mit svar. At kærligheden mellem mor og søn, kan noget helt særligt og det skal hun glæde sig til

Anmeld Citér

30. april 2024

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar �� det har været en lang sej kamp at nå så langt i graviditets verden , så jeg er bare lykkelig for vi havde en veloverstået nf scanning, kønnet har udelukkende været en hygge / for sjov "ting" for os , vi har en datter og søn i forvejen, så ingen større ønske om det ene køn kontra det andet ����❤️❤️

Anmeld Citér

2. maj 2024

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V

Stort tillykke

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.