El bil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

339 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. april 2024

Anonym trådstarter

Vi skal skifte den ene bil og overvejer en elbil. 
vi har en stor familiebil i forvejen, så vi skal have en lille en, dog med en rækkevidde så den kan køre 2x80 km. Pr dag. 
så mit spørgsmål til jer er om hvilken i vil anbefale og hvad har i gjort med ladeløsning? Har i betalt et fast beløb og kan lade frit eller lader uden fast aftale? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2024

libramarie12

Profilbillede for libramarie12

Hej der findes en Facebook gruppe. Der hedder el bil ejer i Danmark. Super god. 

Vi slev har en skoda enyaq 60. Om passet så findt til os. Elsker den aldrig vil jeg tilbage til alm oile bil. 

Det er vores familie bil. 

Dog kører min mand på arbejde og hjem. Ca. 180 km frem og tilbage hver dag. 

Vi har clever til ca 700 kam ikke huske den helt præcis pris. Dog er nogle måder. Kun 300kr el. Afhængig el prisen. Osv 

Men kom ind på Facebook gruppen 

Anmeld Citér

26. april 2024

Tami

Profilbillede for Tami

Har I overvejet at købe jeres egen laderboks hjem til? Når I som udgangspunkt i hverdagene kun skal køre 2x80 km om dagen, så er det nok billigst i længden. 

Vi har en Skoda Enyaq og købte egen laderboks. Den kostede godt nok ca 5000, men så har vi heller ikke noget dyrt abonnement om måneden. Vi bruger en app der hedder Monta, hvor vi betaler 75 kr om måneden og så sørger den for at vi får refusion af den el vi bruger til bilen (kan ikke huske hvor meget). 

Anmeld Citér

26. april 2024

årgang84

Profilbillede for årgang84

Der er delte meninger. 

Dog altid undersøg hvordan ladning forlænger batteriets levetid.

Det er ikke at lade til 100 procent Osv. 

Lyn ladning er ikke en hverdags løsning da det tærre på batteriet.

Så lader hjemme er godt givet ud. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.