Vi skal have en...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2024

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Anonym skriver:

Tillykke. Herhjemme har vi også to piger. De er hinandens bedste venner. Glæd jer

De bliver nok ikke bedste venner, da der bliver over 10 år imens dem Men min store datter glæder sig helt vildt og lader allerede som om, hun læser historier for lillesøster og siger hej til maven, hver morgen, inden han skal afsted i skole.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2024

Anonym

De bliver nok ikke bedste venner, da der bliver over 10 år imens dem Men min store datter glæder sig helt vildt og lader allerede som om, hun læser historier for lillesøster og siger hej til maven, hver morgen, inden han skal afsted i skole.

Det tror jeg kun er bedre på nogle punkter. Min ældste har en 11 år ældre kusine. De  forsvinder, når der er familie fødselsdage og leger stort set sammen hele tiden.

Anmeld Citér

30. april 2024

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Anonym skriver:

Det tror jeg kun er bedre på nogle punkter. Min ældste har en 11 år ældre kusine. De  forsvinder, når der er familie fødselsdage og leger stort set sammen hele tiden.

Ej, hvor lyder det fantastisk

Jeg håber helt klart på, at min store datter viser interesse for lillesøster, når hun kommer. Om lang tid, da jeg "kun" er 15+0 idag.

Hun spurgte i morges, om hun må prøve at bade lillesøster, når hun skal have sit første bad. Så hun virker i hvert fald interesseret i at være med.

Anmeld Citér

3. maj 2024

mor_til_2_

MortilF skriver:

Det er så hyggeligt! Min store datter er lykkelig

Så nu er vi begyndt at snakke om navne

Det er vildt at være nået hertil. Så nu skal hun bare blive derinde og vokse sig stor. Hun ligger allerede over gennemsnittet, hvilket er vildt, men efterhånden ret synligt, hvis ikke jeg har en stor trøje på

Nu vil jeg bare gerne kunne mærke liv snart (forhåbentlig), men må væbne mig med tålmodighed, for er "kun" 14+4.

Du må efterhånden være langt henne med LILLEBROR?

Ej men det er bare Så hyggeligt når de store bliver inkluderet  

Ja jeg er lige kommet ind i 3. trimester Det er hårdt nu synes jeg. Men jeg prøver at nyde det hele og specielt de der psykopat spark han kan komme med lige pludselig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.