Kære jer ♡
Jeg er i dag 39+4 med mit andet barn. Jeg oplever en masse jag I skeden og plukkeveer der kommer mellem 6 - 10 min hver aften og om natten. De gør ikke ondt, men føles som om luften bliver presset ud af mig. For et par uger siden var jeg ved en privat jordemoder der sagde jeg er godt moden om kun havde 0,5 cm livmoderhals tilbage og hun kunne få plads til en finger.
Jeg kan mærke jeg er ved at ramme utålmodigheds-muren, selvom jeg gik over med min søn. Utålmodig er slet ikke gavnligt for hele processen. Men de der drille plukkeveer giver hver aften sådan en følelse af at nu sker det snart og så alligevel ikke. Havde jeg uendeligt med penge ville jeg købe endnu en tur hos den private jordemoder for at få status på hvordan det hele står til dernede.
Hvordan har I klaret uvisheden om hvordan det hele står til? Og den "søde" ventetid? Fryseren er fyldt til randen, hele huset bliver rengjort dagligt, alle serier er set på diverse streaming tjenester, går ture, træner, lytter podcast, prøver generelt at hygge mig, men utålmodigheden gennemsyrer ethvert projekt. Det skal lige siges at jeg mistede to graviditeter fra 2022 til nu. Så det føles som om lillebror har været noget vi har ventet på i flere år nu, og nu er vi sååå tæt på at jeg er ved at gå ud af mit gode skind.
Anmeld
Citér