Pludselig dårlig mave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.752 visninger
3 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. april 2024

Anonym trådstarter

Ja, sagen ér den,  at jeg idag, som et lyn fra en klar himmel, har fået dårlig mave. Jeg er rendt på toilettet 6-7:gange siden kl. ca. 10 i formiddags.

Jeg har spist fint og drukket en masse væske, samt en lille actimel drikkeyoughurt.

Kan det skade baby i maven? Og hvad bør jeg være obs. på?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2024

Anonym

Det kan også være omgangssyge, det behøves man ikke kaste op for at have. 

Har du været forstoppet? Så kan det også være derfor jeg ville ikke være bekymret for baby 

Anmeld Citér

23. april 2024

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:

Ja, sagen ér den,  at jeg idag, som et lyn fra en klar himmel, har fået dårlig mave. Jeg er rendt på toilettet 6-7:gange siden kl. ca. 10 i formiddags.

Jeg har spist fint og drukket en masse væske, samt en lille actimel drikkeyoughurt.

Kan det skade baby i maven? Og hvad bør jeg være obs. på?

lægevagtens ord til min kæreste da jeg havde siddet på tønden nonstop i 2 timer hvor det løb ud:

bare rolig- baby tager det den skal bruge fra dine lagre.. så længe du tisser så får baby stadig næring..

sørg for masser af væske.. forsøg at finde noget med salt og sukker til at hjælpe din krop med at binde næringsstofferne..

hvis det er meget slemt overvej lægevagt/egen læge og få imodium der danner en prop og hjælper systemet med at få ro på...

og kæmpe kram..

det er møg ubehageligt at opleve...

hvor langt er du henne ca?

(for mig har det været et af tegnene på forestående fødsel ;) )

Anmeld Citér

24. april 2024

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

lægevagtens ord til min kæreste da jeg havde siddet på tønden nonstop i 2 timer hvor det løb ud:

bare rolig- baby tager det den skal bruge fra dine lagre.. så længe du tisser så får baby stadig næring..

sørg for masser af væske.. forsøg at finde noget med salt og sukker til at hjælpe din krop med at binde næringsstofferne..

hvis det er meget slemt overvej lægevagt/egen læge og få imodium der danner en prop og hjælper systemet med at få ro på...

og kæmpe kram..

det er møg ubehageligt at opleve...

hvor langt er du henne ca?

(for mig har det været et af tegnene på forestående fødsel ;) )

Tusind tak for dit svar �� Det er virkelig betryggende at høre.

Jeg tisser og tisser..Så det tænker jeg er et godt tegn.

Jeg er 14+ og det kom ud af det blå..Så tænker ikke, at det har noget med fødsel at gøre.

Jeg genkender, det du skriver, da jeg ventede min datter. Der fik jeg virkelig dårlig mave og kastede op, dagen før jeg gik i fødsel.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.