Babyer kun i ble.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

443 visninger
9 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. april 2024

Anonym trådstarter

Jeg undre mig over hvor mange babyer jeg ser der kun er i ble .

Selv her h or det stadig er koldt er de kun i ble .

Det gælder både familie venner og folk jeg følger på de sociale medier.

Deres små børn render konstant kun rundt i ble.

De små må jo fryse. Eller er det helt normalt at små børn. Ikke har tøj på indenfor?

Jeg ville fryse hvis jeg kun havde trusser på...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Altså vi har tøj på her hjemme ingen af de små er bare i ble medmindre jeg lige gør bad klar så løber min store pige nogengange lige rundt 10 min i ble 

Anmeld Citér

21. april 2024

drabo

Profilbillede for drabo

Det kommer jo an på hvor varmt man bor, men i mange nyere huse bliver der rocker varmt så snart solen skinner selv om vinteren. Og jeg tror også gulvvarme giver en anden varme end radiator varme, og især ikke kolde gulve.

herhjemme kan vi sagtens rende rundt i kun t shirt og trusser selv om vinteren.

Anmeld Citér

21. april 2024

Anonym

Kommer vel an på husets temperatur? 

Herhjemme bor vi køligt og ungerne har tøj på ligesom de voksne. 

Men hos dem vi kender, der fx bor i nybyggeri/totaltenoveret, der kan mam snildt rende rundt med meget lidt tøj, fordi der er så varmt. 

De babyer du ser på de sociale medier, kan jo også sagtens blot være et øjebliksbillede. Det kan være de lige er blevet vasket, skal i seng eller er på vej i bad  

Anmeld Citér

21. april 2024

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Som ovennævnte skriver. Her har vi haft 25-26 grader i stuen i dag. Her er aldrig koldt. Vi går næsten altid i tshirt hjemme. 

Min datter går med ble. Hun tager tit sit tøj af hjemme og går rundt i kortærmet body. Men kun i ble synes jeg er upraktisk 

Anmeld Citér

21. april 2024

Anonym

Altså herhjemme er vi både begyndt at gå med bare tær udenfor og uden jakker. I dag har min tumling været ude i langærmet trøje, ble og sko. Storesøster var i tshirt og shorts 

Det er ikke lang tid ad gangen selvfølgelig, men ungerne (selv den lille) kommer altså selv ind hvis de fryser

Jeg kan snildt rende rundt indenfor uden tøj på, selvom vi har et piv utæt hus med kolde gulve og hvor temperaturen sjældent er over 18-19 grader. Vi er bare generelt varme mennesker/kulderesistente. Vi kampsveder når vi er på besøg hos folk der har skruet op på 3 (20 grader) på radiatoren

Anmeld Citér

22. april 2024

Anonym

Lillehjerte skriver:

Som ovennævnte skriver. Her har vi haft 25-26 grader i stuen i dag. Her er aldrig koldt. Vi går næsten altid i tshirt hjemme. 

Min datter går med ble. Hun tager tit sit tøj af hjemme og går rundt i kortærmet body. Men kun i ble synes jeg er upraktisk 

Nej, hold da op. Det må føles som at bo i en sauna

Vi har 21 grader i vores hjem og det er skønt. 

Anmeld Citér

22. april 2024

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Jeg undre mig over hvor mange babyer jeg ser der kun er i ble .

Selv her h or det stadig er koldt er de kun i ble .

Det gælder både familie venner og folk jeg følger på de sociale medier.

Deres små børn render konstant kun rundt i ble.

De små må jo fryse. Eller er det helt normalt at små børn. Ikke har tøj på indenfor?

Jeg ville fryse hvis jeg kun havde trusser på...

Nogen børn er varme, og folk kan da også have varme på..

Jeg har sku ikke meget tøj på derhjemme..

Er varmblodig 

Anmeld Citér

22. april 2024

Anonym

Det har været 6 grader de sidste par dage, hvor har du set alle disse babyer rende rundt kun i ble udenfor? 

Anmeld Citér

22. april 2024

Mamman

Profilbillede for Mamman
Anonym skriver:

Det har været 6 grader de sidste par dage, hvor har du set alle disse babyer rende rundt kun i ble udenfor? 

Hun skriver indenfor ikke udenfor

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.