Kan de trykke for hårdt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

717 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. april 2024

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V

Hej,

Jeg har været til 2 tidlige scanninger hos samme klinik. Første gang kom der en styrtblødning på vejen hjem og anden gang en del brunligt blod/udflåd.

Jeg syntes at jordemoderen trykkede ret hårdt med scanneren og tænkte så, om blødningerne kan være opstået pga. de hårde tryk?

Jeg overvejer at købe en kønsscanning, men er usikker på, om det er en god ide at booke tid samme sted igen.

Har i prøvet noget lignende og hvad tænker i?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2024

Anonym

Nej, tænker de har styr på det. Baby kan holde til ret meget og er godt beskyttet når du ikke er længere henne

Anmeld Citér

20. april 2024

MortilF+V

Anonym skriver:

Nej, tænker de har styr på det. Baby kan holde til ret meget og er godt beskyttet når du ikke er længere henne

Jeg er 13+4 idag. Det er selvfølgelig stadig "tidligt", men til NF, på hospitalet, trykkende de ikke i nærheden af lige så hårdt.

Så det undrer mig, at der er så stor forskel fra sted til sted.

Anmeld Citér

20. april 2024

Anonym

Jeg var øm i maven nogle dage efter nf scanningen sidst, fordi de bøvlede med at kunne tage de rigtige mål det sagde de var helt normalt..de trykkede ret hårdt

Anmeld Citér

20. april 2024

Anonym

MortilF skriver:

Jeg er 13+4 idag. Det er selvfølgelig stadig "tidligt", men til NF, på hospitalet, trykkende de ikke i nærheden af lige så hårdt.

Så det undrer mig, at der er så stor forskel fra sted til sted.

Det er stadig tidligt, baby er jo stadig meget lille på det tidspunkt. Jeg var også øm efter nf fordi det var svært for dem at scanne

Anmeld Citér

21. april 2024

MortilF+V

Anonym skriver:

Jeg var øm i maven nogle dage efter nf scanningen sidst, fordi de bøvlede med at kunne tage de rigtige mål det sagde de var helt normalt..de trykkede ret hårdt

Tak for dit svar. Det er også mere blødningerne efterfølgende, jeg ikke bryder mig om.

Anmeld Citér

21. april 2024

MortilF+V

Anonym skriver:

Det er stadig tidligt, baby er jo stadig meget lille på det tidspunkt. Jeg var også øm efter nf fordi det var svært for dem at scanne

Tak for dit svar.

Baby har det sikkert meget bedre end min psyke

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.