Ømme brystvorter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

666 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. april 2024

Anonym trådstarter

Jeg har haft ømme brystvorter i 8-9 dage nu. Synes det er længe. Kan jeg godt være en af dem der pludselig har det fra ægløsning og helt hen til menstruation? Ved dog ikke om jeg har haft ægløsning endnu, men har siden søndag til igår ihverfald, haft følelsen har ægløsning nede i underlivet/maven hver dag og flere gange om dagen. 
Kan det lyde som en potentiel graviditet med det jeg skriver ovenstående? Ja ved i vil sige jeg skal tage en test. Gør jeg også, men vil stadig høre jer.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2024

Anonym

Jeg har ofte oplevet det efter æl og frem til mens, men også i forbindelse med graviditet. 50/50 tag en test

Anmeld Citér

19. april 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har ofte oplevet det efter æl og frem til mens, men også i forbindelse med graviditet. 50/50 tag en test

Har aldrig prøvet det før. Men har dog også kun haft én ægløsning i hele mit liv hvor jeg kunne mærke den. Men der havde jeg bare ikke ondt efter ægløsning, måske nogle dage. Ved som sagt ikke om det er ægløsning jeg har haft nu, men har bare haft ømme brystvorter i 8-9 dage nu. Først var det mest den højre, så blev det lidt til begge, og nu er det mest venstre der er øm, plus jeg har i 4-5 dage i træk flere gange om dagen haft sådan nogle smerter i underlivet som ægløsning. Men kunne jo så også være graviditet, nu hvor begge ting har varet så længe og ikke bare en dag eller to. 
Prøver at tage en test selvfølgelig

Anmeld Citér

19. april 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har taget en test. Men jeg er i tvivl vil du se den?

Anmeld Citér

20. april 2024

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har taget en test. Men jeg er i tvivl vil du se den?

Ja da

Anmeld Citér

20. april 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ja da

Det mig der har lavet det opslag med flere billeder af den samme babyplan test. Kunne ikke lade være, da jeg ville have folks meninger. Så kig derinde, hvis du ikke allerede har kigget og kommenteret

Anmeld Citér

20. april 2024

Anonym

Anonym skriver:

Det mig der har lavet det opslag med flere billeder af den samme babyplan test. Kunne ikke lade være, da jeg ville have folks meninger. Så kig derinde, hvis du ikke allerede har kigget og kommenteret

Jeg har både kigget og kommenteret, stort tillykke

Anmeld Citér

20. april 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har både kigget og kommenteret, stort tillykke

Mange tak. Er så glad. Har så svært ved at tro det. Jeg testede også igår aftes, og der var en streg, var bare i tvivl. Men testede så til morgen(ved self godt der skal gå 2 dage, da det er der hcg udvikler sig, men kunne ikke dy mig haha) men i dag er der farve i den!! Det er mega svært at se farve i på billede, men der var 100% farve i i virkeligheden. Det så vildt. Men også svært at tro på. Nu skal jeg ringe til lægen på mandag, for ved ikke hvor langt jeg er pga. PCOS. Men tænker mellem 3+2 og 4+0 måske, taget ud fra stregens tydelighed 

Anmeld Citér

20. april 2024

Anonym

Anonym skriver:

Mange tak. Er så glad. Har så svært ved at tro det. Jeg testede også igår aftes, og der var en streg, var bare i tvivl. Men testede så til morgen(ved self godt der skal gå 2 dage, da det er der hcg udvikler sig, men kunne ikke dy mig haha) men i dag er der farve i den!! Det er mega svært at se farve i på billede, men der var 100% farve i i virkeligheden. Det så vildt. Men også svært at tro på. Nu skal jeg ringe til lægen på mandag, for ved ikke hvor langt jeg er pga. PCOS. Men tænker mellem 3+2 og 4+0 måske, taget ud fra stregens tydelighed 

Du kan evt vente 3 uger også købe en tidlig scanning, lægen vil alligevel ikke se en død uge 8-9. Og jeg kan sagtens se farve

Anmeld Citér

20. april 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Du kan evt vente 3 uger også købe en tidlig scanning, lægen vil alligevel ikke se en død uge 8-9. Og jeg kan sagtens se farve

Jeg tror også jeg køber en tidlig scanning og tager til den om nogle uger. Men har PCOS, så skal jeg ikke ringe op til lægen så jeg kan få taget blodprøver for at se mit HCG tal? Jeg aner jo ikke hvor langt jeg er. Ja i forhold til stregens tydelighed, kan man jo gætte sig til det. Men alligevel..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.