Hej
Jeg står i den situation at jeg køre på 8 uge på mit nye arbejde efter en kortere ledighedsperiode forinden job start . Jeg er 13 uger henne i min graviditet, opdaget 3 dage inden første arbejdsdag
min chef ved godt jeg er gravid nu .
Nå forsøger gøre det kort, inden jeg takkede ja til jobbet blev jeg "lovet " det ikke var fysisk hårdt ( måtte forlade mit gamle job grundet ryg og hofte problemer, i form af slidgigt grundet medfødt hoftedysplasi, slidgigt i lænd og modic type 1 forandringer mm . I ryggen .)
Jeg kan slet ikke overskue min arbejdsplads lige nu , jeg har kvalme og er i medicinsk behandling med manglende effekt 18 timer i døgnet , jeg løfter gennemsnit på en arbejds dag ca 5-6000 kg , af 15 til 50 kilos af gangen min ryg er fuldstændig ødelagt nu . Og det tynger i mit bækken oveni
det er min 6 graviditet efter 3 spontant aborter og 2 graviditeter udenfor livmoderen, så er måske også lidt ængstelig over der bare ikke må gå noget galt , kan mærke jeg er noget sårbar . Føler mig såå skidt tilpas og hader virkelig min arbejdssituation.
Har kontakt min læge mhb på sygemelding, jeg kan ikke varetage det her job gravid eller ej , ikke på sigt .
Men har selvfølgelig også dårlig samvittighed,
Ved ikke helt hvad jeg vil med dette skriv ? Få luft måske
Nogle der har stået i lignende situation?
Anmeld
Citér