Sælge bil privat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

660 visninger
2 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. april 2024

Anonym trådstarter

Min mand har fået firmabil, og vi skal derfor sælge den ene af vores biler. Vi synes forhandlere byder alt for lavt, og overvejer derfor at sælge den privat - noget vi først fravalgte pga besvær, risikoen for at vedkommende var et røvhul (som måske ringede senere hvis der blev bøvl) osv.

Er der nogen der har erfaring og kan give tips om hvad man gør, hvad man skal være obs på - evt faldgruber osv ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel
Anonym skriver:

Min mand har fået firmabil, og vi skal derfor sælge den ene af vores biler. Vi synes forhandlere byder alt for lavt, og overvejer derfor at sælge den privat - noget vi først fravalgte pga besvær, risikoen for at vedkommende var et røvhul (som måske ringede senere hvis der blev bøvl) osv.

Er der nogen der har erfaring og kan give tips om hvad man gør, hvad man skal være obs på - evt faldgruber osv ?

FDM har lavet en god guide også ifht hvad man skal være opmærksom på  

https://fdm.dk/alt-om-biler/koeb-leasing-salg/saelg-din-bil/bilsalg-til-privat 

Anmeld Citér

15. april 2024

Anonym

I kan hente en slutseddel ned fra fx nummerplade.net som I kan udfylde sammen med køber

Min mand har haft rigtig mange biler og derfor også solgt rigtig mange gennem tiden. Vi har aldrig haft en træls oplevelse og altid brugt denne slutseddel. Derudover er det vigtigt med omregistrering ved køb. Dette gøres over skats motorregister, hvor køber logger ind med MitID og skal bruge 2 koder på bilens registreringsattest undervejs

Husk at lave to sedler

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.