Hvilken kombivogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2024

Nulle2020

Profilbillede for Nulle2020

Emmaljunga bigstar sento max har liggemål på 98cm i barnevognskassen og der medfølger klapvognssæde dog kender jeg ikke vognen 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2024

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Darling skriver:

Jeg ville også være obs på længden og hvis i gerne ville kunne bruge barnevognen længere end 6 Max 7 måneder. Så ville jeg ikke gå med kombi

Vores baby er 5 måneder og ville ikke kunne passe en kombi en måned mere

Min datter var 2550 g og 48 cm, 79 cm som 15 måneder, lang og slank.

Jeg kan selvfølgelig ikke sammenligne med denne baby, men tænker ikke, at den bliver voldsomt meget større.

Tænker en med liggemål på 80, hvilket jeg kan se er muligt.

Anmeld Citér

15. april 2024

Darling

MortilF skriver:

Min datter var 2550 g og 48 cm, 79 cm som 15 måneder, lang og slank.

Jeg kan selvfølgelig ikke sammenligne med denne baby, men tænker ikke, at den bliver voldsomt meget større.

Tænker en med liggemål på 80, hvilket jeg kan se er muligt.

Det var også bare for at være obs, vores den ældste var 50 og vejede 2650,han havde heller ikke kunne være i den

Anmeld Citér

15. april 2024

MortilF+V

Darling skriver:

Det var også bare for at være obs, vores den ældste var 50 og vejede 2650,han havde heller ikke kunne være i den

Det er så fint, tak  

Det skulle vi selvfølgelig lige have kigget på, inden vi vælger endeligt. Der går mange uger endnu

Anmeld Citér

15. april 2024

Tip!

Som andre skriver - vær obs på liggemålet - min søn er knap 15 mdr nu og en laaang filur på 82 cm. 
De fleste der har kombivogne har en ældre almindelig barnevogn til at stå hjemme, der så kan bruges til lur. 

Anmeld Citér

16. april 2024

MortilF+V

Tip! skriver:

Som andre skriver - vær obs på liggemålet - min søn er knap 15 mdr nu og en laaang filur på 82 cm. 
De fleste der har kombivogne har en ældre almindelig barnevogn til at stå hjemme, der så kan bruges til lur. 

Tak for svar. Vi har ingenting, da vores datter fylder 10 år til sommer. Så vi har kæmpet siden hun var lille, for en nummer 2, som nu forhåbentlig lykkes

Men god ide, med en billig barnevogn også. Vi har altan, hvor den kan stå.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.