Har ikke set dem eller også har jeg bare ikke bidt mærke i den.. ærlig talt synes jeg det er tilsvarende alle de halvnøgne kvinder der er reklamer med alle vegne for brystoperationer, makeup, undertøj, parfumer osv..
Har ikke rigtig en holdning til det
det er der bare, min store dreng på 13 har aldrig spurgt til sådan reklamer heller..
måske nogen bider mere mærke i den fordi det er en mand? På den anden side er den jo ikke anderledes end de underbukse reklamer for mænd der også pryder omkring i bybilledet indimellem?
Sex og retouchede perfekt smukke mennesker sælger.. ellers havde de ikke lavet de reklamer
det har været sådan i mange år og ændrer sig næppe..
blev mere fornærmet over plussize modeller hvor reklamen promoverede det var skønhedsidealet. Ikke fordi store kvinder ikke kan være smukke; har set flere plussize kvinder jeg har misundt for deres skønhed! Men synes det er et forkert budskab at fremme overvægt som noget smukt til unge mennesker, eftersom, om man vil stå ved det eller ej, det faktuelt ikke er sundt. Lige såvel som jeg mener de modeller der ser sygeligt tynde ud, eller kroppe der på andenvis skaber et forvrænget billede af idealet og skubber til grænserne for skønhed vs sundhed, er dybt forkerte og burde forbydes.
men lidt nøgenhed i bybilledet slipper vi nok aldrig helt for 
Anmeld
Citér