Kan du anbefale en robotstøvsuger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

303 visninger
7 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. april 2024

Hbv1

Hej

Kan du anbefale (eller fraråde!) en robotstøvsuger, der også har moppefunktion?

Jeg har planer om at købe én i nær fremtid, men min kollega skræmte livet af mig i dag. Hun siger, at man ik skal købe sådan en...og hvis, så kun lade den være tændt når man af hjemme. Ellers kan den sætte sig fast og forvolde en vandskade

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2024

Anonym

Når du køber en robotstøvsuger med mobbe funktion står der også i manualen og man kun skla sætte mobbe funktion i gang når man er hjemme af den årsag. Det er fordi hvis den sætter sig fast så står den og er våd på gulvet hvilket kan give skader hvis den står for længe.

Den vi har, har ikke en rigtig mobbe funktion, men den er også kun købt for støvsuger funktionen. Men jeg ville gå efter en af dem som har en "station" hvor man opfylder vand, da den selv så skrifter vandet og kan "vaske" sig selv. Har dog ikke en model jeg kan anbefale 

Anmeld Citér

12. april 2024

Sjæleven

Profilbillede for Sjæleven

Altså, jeg har en roborock S7 max V og er ustyrligt glad for den. 
Det er ikke en rigtig gulvvasker, men jeg synes den klarer sig hæderligt mht. moppefunktionen. 
Men den fungerer sådan at den vasker gulv, når der er en gulvklud tilsluttet. Så jeg plejer at være hjemme til at sætte vand og klud på. Og jeg plejer at skifte/ skylle kluden, da den jo bliver beskidt efterhånden. Men jeg ville ikke være bange for at forlade den ift. vandskade . Så meget vand lækker den ikke og den går i stå, hvis den skulle sætte sig fast. Det er en meget intelligent maskine. 
Støvsugerfunktionen bruger jeg meget når jeg ikke er hjemme. Det er en virkelig god støvsuger

Anmeld Citér

12. april 2024

Seldomseen

Profilbillede for Seldomseen
Sjæleven skriver:

Altså, jeg har en roborock S7 max V og er ustyrligt glad for den. 
Det er ikke en rigtig gulvvasker, men jeg synes den klarer sig hæderligt mht. moppefunktionen. 
Men den fungerer sådan at den vasker gulv, når der er en gulvklud tilsluttet. Så jeg plejer at være hjemme til at sætte vand og klud på. Og jeg plejer at skifte/ skylle kluden, da den jo bliver beskidt efterhånden. Men jeg ville ikke være bange for at forlade den ift. vandskade . Så meget vand lækker den ikke og den går i stå, hvis den skulle sætte sig fast. Det er en meget intelligent maskine. 
Støvsugerfunktionen bruger jeg meget når jeg ikke er hjemme. Det er en virkelig god støvsuger

Har også en Roborock (husker ikke modellen) og den fungerer simpelthen så godt. Der er ikke nok vand i den til en vandskade - som du netop skriver :-)

Anmeld Citér

12. april 2024

Hbv1

Tusind tak  for svar

Jeg har læst at en Roborock skulle være rigtig god

Anmeld Citér

12. april 2024

Tullebadulle

Har hørt meget dårligt om kombiløsninger. Vi har en der kun er støvsuger. 

Anmeld Citér

12. april 2024

Anonym

Vi har også en Roborock S7 som vi er rigtig glade for. Moppefunktionen er selvfølgelig ikke som hvis man selv vasker gulv, men rigtig fin alligevel. Jeg ville heller ikke være bange for vandskader, der er ikke meget vand i den. Vores kører altid når vi ikke er hjemme, og jeg har aldrig skænket det en tanke. 
Den fungerer rigtig fint med en app hvor man kan bestemme hvor og hvornår den skal køre og om den skal støvsuge og moppe eller kun støvsuge. Og den registrer om der ligger tæpper på gulvet så de ikke bliver vasket. Jeg synes ikke vi har problemer med at den kører fast, det havde vi til gengæld med den Roomba vi havde før - men det var så også en noget ældre model

Anmeld Citér

12. april 2024

Ønskebaby1987

Profilbillede for Ønskebaby1987

Vi har en Roborock og jeg elsker den!! 
Den vasker jo ikke rigtig gulv, men synes stadig mobbefunktionen gør gulvene renere end hvis vi ikke har mobbefunktionen sat til

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.