Eid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.648 visninger
4 svar
14 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. april 2024

Anonym trådstarter

Hej alle

måske et fjollet spørgsmål, men har pt. håndværkere i mit hjem og en af dem holder ramadan. Er det korrekt forstået, at i dag er sidste dag med faste og at jeg i morgen kan ønske ham Eid mubarek og tilbyde snacks?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2024

Alonebreak

Profilbillede for Alonebreak

Det er helt korrekt. Idag er sidste dag i den hellige måned ramadanen og fra i morgen fejres Eid, og de næste tre dage. Der må spises løs, og hvis der ønskes glædelig Eid eller Eid mubarak så bliver en hver muslim rigtig glad og rørt. Det er virkelig sødt og betænksomt af dig 

Anmeld Citér

9. april 2024

Anonym trådstarter

Alonebreak skriver:

Det er helt korrekt. Idag er sidste dag i den hellige måned ramadanen og fra i morgen fejres Eid, og de næste tre dage. Der må spises løs, og hvis der ønskes glædelig Eid eller Eid mubarak så bliver en hver muslim rigtig glad og rørt. Det er virkelig sødt og betænksomt af dig 

Mange tak for svar - det ville være så dumt hvis fejringen først startede dagen efter �� ser det som en naturlig medmenneskelighed, lige såvel som at ønske glædelig jul/påske eller som når jeg har haft bagt kage til håndværkerne (lang renovering med forskellige håndværkere hele tiden) 

du må have en fantastisk Eid ��

Anmeld Citér

11. april 2024

Hbv1

Jeg som muslim ville også blive meget glad og rørt over dette

Håber han blev glad

Anmeld Citér

12. april 2024

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt

Glædelig Eid til alle herfra som måtte fejre dette

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.