Jeg var til tidlig scanning 6+6 på privatklinik.
Scanningjordmoderen var lidt forvirret i starten og viste ikke hvad hun kiggede på. Til sidst sagde hun at det ligner at der er to "rum" og at det evt. kunne ligne en tidlig tvillingegraviditet, men var ikke begejstret, da hun ikke så blommesæk eller foster.
Ved en scannig samme dag på hospitalet, viste de heller ikke helt hvad de kiggede på. De mente dog ikke det var en tvillingegraviditet, selvom de godt kunne se to "rum." Det mente det ene midre "rum" lå inde i det andet større rum, men det mindre "rum" er ikke en blommesæk heller. De mente heller ikke at det var en fibrose og ej heller mola graviditet eller graviditet udenfor livmoderen.
De mente derimod at graviditeten højst sansynligt er ved at ende i en abort, men ville scanne mig igen ugen efter (på fredag) for at være mere sikker.
Samme dag viste HCG tal sig til at være på 29.000 (ret højt) og et par dage efter steg det til 38.000. Jeg tror at det havde forventet lave HCG tal eller at det i hvert fald var falende.
Jeg er ved at blive vanvittig over ikke at vide hvad der sker. Har andre prøvet noget ala den oplevelse jeg beskriver??
Anmeld
Citér