Ingen mens men negativ test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.139 visninger
11 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. april 2024

Anonym trådstarter

Har testdag i dag, men har lige testet negativt.

Kan min mens godt være mere end 14 dage forsinket efter ÆL (har testet så er sikker på, hvornår ÆL lå)?

Og har det nogen betydning, at jeg har pletblødt lidt de sidste 5 dage (plejer altid at pletbløde et par dage hver cyklus, men denne gang har det endnu ikke udvilklet sig til mens - synes nærmere det er ved at aftage)?

Er der stadig håb eller er det bare en forsinket mens som driller?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2024

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Det kan gå begge veje. Men chancen er meget lille for at du er gravid. Fordi du testede negativ. Du kan ikke gøre noget end at vente og se tiden an.

Anmeld Citér

5. april 2024

Anonym trådstarter

Øv - Du har nok ret i, at løbet højest sandsynligt er kørt for denne gang. Det er nok bare min mens der driller mig. Håber snart den kommer, så vi kan prøve igen.

Anmeld Citér

5. april 2024

Anonym

Hvis du har testen så kan du sagtens ligge 2 dage til, for der kan jo gå op til 48 timer før æl finder sted fra din test er positiv

Anmeld Citér

5. april 2024

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
Anonym skriver:

Har testdag i dag, men har lige testet negativt.

Kan min mens godt være mere end 14 dage forsinket efter ÆL (har testet så er sikker på, hvornår ÆL lå)?

Og har det nogen betydning, at jeg har pletblødt lidt de sidste 5 dage (plejer altid at pletbløde et par dage hver cyklus, men denne gang har det endnu ikke udvilklet sig til mens - synes nærmere det er ved at aftage)?

Er der stadig håb eller er det bare en forsinket mens som driller?

Forstår det ikke helt.. Din mens er 14 dage forsinket, men du har testdag i dag? 

Anmeld Citér

5. april 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvis du har testen så kan du sagtens ligge 2 dage til, for der kan jo gå op til 48 timer før æl finder sted fra din test er positiv

Det ville være dejligt, hvis det var tilfældet - har lidt mistet håbet, men prøver for god ordens skyld at teste igen i morgen hvis ikke min mens er kommet

Anmeld Citér

5. april 2024

Anonym trådstarter

Unicorn1 skriver:

Forstår det ikke helt.. Din mens er 14 dage forsinket, men du har testdag i dag? 

Skulle have haft mens i går.

Troede at mens altid lå 14 dage efter ÆL - ellers var man gravid. Men måske er der noget, jeg har misforstået. Synes der står så mange forskellige ting, alt efter hvor man læser

Anmeld Citér

5. april 2024

Anonym

Anonym skriver:

Det ville være dejligt, hvis det var tilfældet - har lidt mistet håbet, men prøver for god ordens skyld at teste igen i morgen hvis ikke min mens er kommet

Derfor er du jo måske ikke gået over endnu, det er blot det jeg prøver at sige. Så længe mens ikke er dukket op så er der jo håb endnu og husk at en positiv ægløsningstest ikke er lige med at ægløsning finder sted, men blot at hormonet er stigende. Kroppen kan godt fejle æl og lave den nogle dage senere fx

Anmeld Citér

6. april 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Har lige fået min mens her til morgen - har dog booket en tid hos lægen for at sikre mig, at alt er ok, når jeg pletbløder i flere dage både før og efter min mens

Anmeld Citér

6. april 2024

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Anonym skriver:

Har lige fået min mens her til morgen - har dog booket en tid hos lægen for at sikre mig, at alt er ok, når jeg pletbløder i flere dage både før og efter min mens

Ja det er klogt at få det undersøgt.  
og ked af at du endte med at få din menses øv.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.