er der nogen som ved??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

543 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. november 2009

mortil(nichlasogmathias)

er der nogen som ved, om når ens vand gik ved første barn, om det så er normalt at vandet så også går næste gang? spørg fordi mit vand gik med nichlas og er spændt på om denne fødsel så også højst sansynlig går i gang ved at vandet går.. nogen der har prøvet det, eller kender til det??

knus karina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2009

Lone Jakobsen

man siger at ved en ud af 10 fødsler der går vandet....så jeg tror ikke du kan forvente at denne fødsel også starter med vandafgang.

ud af mine 4 fødsler er det kun den ene der er startet med at vandet er gået.

Anmeld

3. november 2009

guggle

Ved mig gik vandet også ved 1.fødsel, men ikke ved 2.

Anmeld

3. november 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Ved mig gik vandet først ved min første fødsel, og jeg blev sat igang da der ikke kom veer.

Anden gang kom veerne først, og vandet gik først da jordemoderen tog det fordi jeg havde presseveer.

Så jeg tror ikke på der er nogen sammenhæng mellem første og anden fødsel.

Anmeld

3. november 2009

mortil(nichlasogmathias)

nutche skriver:

man siger at ved en ud af 10 fødsler der går vandet....så jeg tror ikke du kan forvente at denne fødsel også starter med vandafgang.

ud af mine 4 fødsler er det kun den ene der er startet med at vandet er gået.

ok,tak for svar, kom bare til at sidde og tænke på om der var en forøget chance når det gik første gang, men man siger jo også at to fødsler ikke er ens..

Anmeld

3. november 2009

Lone Jakobsen

karina22 skriver:

ok,tak for svar, kom bare til at sidde og tænke på om der var en forøget chance når det gik første gang, men man siger jo også at to fødsler ikke er ens..

ja og det kan jeg kun nikke genkendende til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.