Jeg bor i stue etage til leje i et hus, sammen med min 4 årige datter, har en mandlig overbo.
Irritationerne hober sig op nu, til min datters fødselsdag, havde jeg rullet den røde løber ud til børne fødselsdagen, men overboen smed sit skod ud af vinduet, som er over min indgang, og der var brændt hul i den røde løber, påtaler det ikke.
Et par uger senere, er der husspektakler om natten på en hverdag, hvor han er påvirket af rusmidler, og det er voldsomt at høre på, kontakter udlejer, som intet gør, men informere mig om, at han er tidligere misbruger, men nok er faldet i ...FEEEDT ironisk
Vi må ikke ryge i vores lejemål, han ryger nu ud af det anede vindue, og smider alle sine skoder ud af vinduet, så når vi skal i haven, skal vi gå igennem et stort askebæger, synes bare det er klamt og miljø svineri, og ofte er vi generet af røglugt i vores leje bolig.
Nu har jeg så fået en klage fra refa ang tømning af vores skraldespande, at der ikke bliver affalds sorteret i alle skraldespande, og hvis det fortsætter, får vi ikke tømt, min overbo sortere ikke, han er bedøvende ligeglad, tænker han har fået samme klage, men kan se i hans skraldespand, at han sortere stadig ikke.
Nu har udlejer så sat huset til salg, og der var nogle ting vi skulle gøre til fotografering, såsom sørger for at der var slået græs, og alle overboens ting det flyder med i haven, skulle fjernes, jeg siger at jeg nok skulle slå græsset, så han kun skulle sørger for at sætte hans ting i hans kælderrum, han siger at han nok skal slå græsset og få ryddet op, fint tænker jeg, men han vælger så gøre ingen af dele.
Hvad ville i gøre? når man er pænt irriteret efterhånden, samtidig lidt skræmt pga han er tidligere misbruger, tænker udlejer er lidt ligeglad, når de vil sælge det