Hey
I sidste weekend var vi på besøg med nogle venner, der har en datter på 6 år og Vores søn på 7 år. Da vi havde spist aftensmad, gik børnene ind for at lege på hendes værelse. Efter noget tid gik jeg på toilettet. Og gik forbi hendes værelse. Hvor jeg. Så. Dem begge var helt nøgne. Jeg sagde ikke noget yderligere andet end jeg bad dem om at tage tøj på igen og gik ind for at tisse. Da jeg gik tilbage, var de begyndt at tage tøjet på, og jeg gik ind i stuen, hvor jeg nævnte kort, hvad jeg lige havde oplevet, hvor moderen til datteren sagde At Det var der ikke noget problem i, og at hun ikke næsten kunne forstå at Jeg har badet den bedt dem om at tage tøjet på igen. Efter noget tid kom de ind. I stuen, hvor de stadig var nøgne, Jeg bad Vores søn tage tøjet på igen, men datterens mor sagde lampen der nu bare. Et stykke tid efter bad jeg ham igen. Gå ind og tage tøjet på. Det gjorde Vores barn.
Som udgangspunkt har jeg slet ikke noget problem med, at børn er nøgne og jeg også godt med på at de har en nysgerrighed. Men når der ikke er nogen grund til at være nøgne, mener jeg ikke det man skal gå rundt nøgen.
Er det bare mig Der er helt forkert på den 

Anmeld
Citér