Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Som overskriften går spørgsmålet ud til alle testmonstre som mig..
Hvornår kunne i teste bragende positivt? Altså hvor teststregen var lige så eller tydeligere end kontrolstregen på graviditetstests? Og hvilket mærke brugte i? jeg er pt. 5+0 og synes ikke rigtig teststregen bliver tydeligere.. synes dog den fremkommer hurtigere end tidligere
jeg har 5 tab bag mig så er naturligvis bekymret for at det er ved at gå i stå. Jeg er helt med på at en streg er en streg og jeg er gravid og jeg bare burde nyde det - men det er ikke en mulighed for mig prøver at slappe af i det men det er svært. Ved også godt at testen ikke kan fortælle noget som helst om hvordan det går.. så det er mest for at høre om der er nogen der først fik en meget tydelig teststreg efter 5+0 eller måske aldrig
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Først 6+
Husk at for nogen bliver den aldrig tydeligere end dine er nu
Darling skriver: Først 6+ Husk at for nogen bliver den aldrig tydeligere end dine er nu
@darling ja det er jeg klar over men med alle mine andre graviditeter med undtagelse af en bio som aldrig blev tydelig overhovedet har jeg bare altid fået en kraftigere teststreg end kontrolstregen omkring 5+0
så det er mest derfor jeg undrer mig
blev du sat tilbage dengang eller passede det med at du så havde været 6+ da du fik kraftig teststreg? Jeg er nemlig reeet sikker på hvor langt jeg er fordi jeg har brugt ÆL test
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128