Hvornår teste hvis kort cyklus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

941 visninger
10 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. april 2024

Anonym trådstarter

Forventede mens lørdag - allersenest i går, søndag...

Testede negativ i går, men tænkte at jeg ville give det et par dage mere pga. det kun var 10 dage siden ÆL. Har en relativ kort cyklus på 24-26 dage.

Er lige kommet hjem fra min veninde, som fortalte at hun var gravid, til brunt udflåd = mens. Øv! Nåede lige at håbe, at jeg var gravid, og at vi kunne være gravide sammen - er helt knust...

Skulle jeg have taget den negative test i går for gode varer, selvom det kun var 10 dage siden ÆL? Føler mig så mega ked og forvirret

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2024

Anonym

Du tester garanteret for tidligt og er ikke gået over tid endnu, uanset længden på din cyklus så er du altid 2+0 ægløsning. Det er din ægløsning som styrer din cyklus og ikke din mens

Anmeld Citér

1. april 2024

Anonym trådstarter

Hvornår ved man så, at man er gået over tid, og at det er tid til at teste? Mener min test sagde, at man kunne teste fra når mens udebliver?

Anmeld Citér

1. april 2024

Anonym

Anonym skriver:

Hvornår ved man så, at man er gået over tid, og at det er tid til at teste? Mener min test sagde, at man kunne teste fra når mens udebliver?

Du har testdag om 4 dage og når du er 4+0 er det testdag, jeg har altid testet fra 3+0 dog selvom det er tidligt fordi jeg ikke kan lade være

Anmeld Citér

1. april 2024

Jixy

Profilbillede for Jixy
Anonym skriver:

Menstruation kommer ca. 14 dage efter ægløsning, så hvis du ved hvornår den har været, så kan du regne efter det. Og bruge det som udgangspunkt for hvornår du er gået over tid.

Anmeld Citér

1. april 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Du har testdag om 4 dage og når du er 4+0 er det testdag, jeg har altid testet fra 3+0 dog selvom det er tidligt fordi jeg ikke kan lade være

Så kan jeg godt se, at jeg har testet alt, alt for tidligt. Troede ellers, at jeg havde været yderst tålmodig, ved at vente til 1. dag mens udeblev... Synes nemlig også det er rigtig svært at vente med at teste!!

Anmeld Citér

1. april 2024

Anonym

Anonym skriver:

Så kan jeg godt se, at jeg har testet alt, alt for tidligt. Troede ellers, at jeg havde været yderst tålmodig, ved at vente til 1. dag mens udeblev... Synes nemlig også det er rigtig svært at vente med at teste!!

Din mens er ikke udeblevet endnu så der er stadig  håb

Anmeld Citér

1. april 2024

Anonym

Min cyklus er også 26 dage, jeg har aldrig testet for ægløsning, men jeg kan mærke den meget tydligt. 
Jeg fik fortalt, da jeg var til tidlig scanning. At hvis man antog at ægløsning ligger halvvejs igennem cyklus, og ægget bruger et par dage på at sætte sig fast, så er den “rigtige” test dag, dag 28  

Anmeld Citér

1. april 2024

Anonym trådstarter

Jixy skriver:

Menstruation kommer ca. 14 dage efter ægløsning, så hvis du ved hvornår den har været, så kan du regne efter det. Og bruge det som udgangspunkt for hvornår du er gået over tid.

Havde ÆL den 21. marts - så kan godt se nu, at jeg har testet alt for tidligt. Skal først teste om 3-4 dage.

Tror jeg er kommet til at forvirre mig selv... Har regnet brunt udflåd for 1. mens dag, fordi jeg har svært ved at se, hvornår det bliver til rigtig mens

Anmeld Citér

1. april 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Din mens er ikke udeblevet endnu så der er stadig  håb

Tak! Jeg håber virkelig at det snart lykkes

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.