Mit pas er blevet vådt- bruges stadig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.334 visninger
6 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. april 2024

Anonym trådstarter

Jeg har lige set at mit pas og mine børns pas er blevet lidt vådt i kanten, der hvor der er plastik er fuldt intakt men papir siderne har fået lidt skjolder, kan det mon stadig bruges?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2024

Anonym

Synes du skal ringe borgerservice der udsteder pas og høre. Vi kan jo ikke sige dig om de stadig er brugbare

Anmeld Citér

1. april 2024

Seldomseen

Profilbillede for Seldomseen

Jeg har ikke tal på hvor mange gange mit stakkels pas er tabt i al slags vejr og er blevet noget hærget at se på. Det har aldrig givet problemer for mig. 

Anmeld Citér

1. april 2024

Anonym

Det kan måske give problemer afhængig af hvor i verden de skal bruges. Nogle lande er ret afslappede når det kommer til paskontrol, mens de hænger fast i de mindste ting i andre lande.

Anmeld Citér

1. april 2024

Seldomseen

Profilbillede for Seldomseen
Anonym skriver:

Det kan måske give problemer afhængig af hvor i verden de skal bruges. Nogle lande er ret afslappede når det kommer til paskontrol, mens de hænger fast i de mindste ting i andre lande.

Mit lasede pas er både kommet ind i Hviderusland og Ukraine . Men skal naturligvis ikke kunne sige om der er steder, hvor det er et problem. 

Anmeld Citér

1. april 2024

Mamman

Profilbillede for Mamman

Jeg kom til at vaske min ex’s pas i vaskemaskinen. Han kunne fint bruge det i europa men på borgerservice anbefalede de ham at få et nyt da han skulle til Congo og arbejde. Så tænker som andre skrivet - det kommer nok an på hvor i skal hen

Anmeld Citér

1. april 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Vær opmærksom på ved fornyelse hvis passet er ødelagt eller bortkommet så koster det dobbelt op at få fornyet.. så ville nok også høre borgerservice ifht pris på en eventuel fornyelse så man ikke pludselig står med en større udgift end ventet, hvis i skal til et land der er hårde med det. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.