Anbefaling til køb af trådløse høretelefoner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

575 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. april 2024

Anonym trådstarter

Jeg er på jagt efter et par gode trådløse høretelefoner til mig selv som  jeg  kan bruges til lige fra telefonsamtaler lyt til lydbøger   og musik Som også er rare at have på eller inde i ørerne i længere tid  af gangen   jeg har   ikke lagt mig fast på hvilken udgave det skal være 

Hvad er jeres anbefaling

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2024

IenFart

Profilbillede for IenFart
Anonym skriver:

Jeg er på jagt efter et par gode trådløse høretelefoner til mig selv som  jeg  kan bruges til lige fra telefonsamtaler lyt til lydbøger   og musik Som også er rare at have på eller inde i ørerne i længere tid  af gangen   jeg har   ikke lagt mig fast på hvilken udgave det skal være 

Hvad er jeres anbefaling

Det kan komme rigtig meget an på hvad dit budget er. Jeg har nogle Bose Quietcomfort 35 som har nogle år på bagen. De kostede omkring 2000 i sin tid, men i betragtning af hvor meget jeg har brugt dem og hvor gode de er, så har det været et vildt godt køb.

Så hvis du også kigger blandt de dyre modeller, så ville jeg kigge i retning af f.eks. Bose og Sony.

Jeg er helt klart til over-ear høretelefoner, hvis jeg skal have dem på i længere tid. Jeg synes in-ear bliver ubehagelige.

Anmeld Citér

1. april 2024

Septemberbarn2018

Profilbillede for Septemberbarn2018
Mor til 2 dejlige piger på 6 og 15 år
1. april 2024

Astoria

Profilbillede for Astoria

Jeg bruger noise cancelling høretelefoner fra Sony, WH-1000XM5. Har også den ældre model. De er fantastiske. Jeg kan heller ikke lide at bruge in-ear høretelefoner. 

Anmeld Citér

1. april 2024

Orkide321

Jeg har fra soundliving earbuds 2.0 bruger dem hver dag og er mega glad for dem :-) 

Anmeld Citér

1. april 2024

Jixy

Profilbillede for Jixy

Jeg har in-Ear fra Jabra, dem er jeg glade for. De er virkelig behagelige at have på, og med god lyd.

Mine hedder Active 7, men jeg har tidligere haft nogle andre derfra - der også var gode.

Men ja, det handler meget om hvad du vil bruge på dem.

Hvis du ender med Sound Living som en anden nævner, så har de tit 50% enten selv eller via en influencer.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.