Øm efter sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

599 visninger
6 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. april 2024

Anonym trådstarter

Manden og jeg havde igår aftes sex. Jeg fik en orgasme og derefter blev min mave/mit underliv/livmoder helt hård. Der er forsvundet nu. 

Her til morgen er jeg virkelig øm. Ømheden sidder dog højere oppe og jeg tænker, om det kan være pga. spændinger? Jeg bliver pludselig nervøs for, om der kan være sket noget med baby.

Hjælp!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2024

Anonym

Nu har jeg ikke slev været gravid men er ret sikker på at grundet til din man/underliv blev hårdt er pga sammentrækninger og det kan ifølge Aarhus Sygehus vare 10-15 min efter orgasmen. Så tror du ikke "bare" det er ømhed?

Men hvis du er nervøs, har du så ikke et nummer du kan ringe til og forhøre dig?

Anmeld Citér

1. april 2024

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Slet ikke noget at være bange for. Det er helt normalt. Alle de gange jeg har været gravid (har været gravid 4 gange) så har jeg oplevet det flere gange for hver graviditet hver gang jeg har haft orgasme. Så tag det helt roligt

Anmeld Citér

1. april 2024

Anonym

Baby ligger godt beskyttet. 
Det er helt normalt at få sammentrækninger i forbindelse med sex, nogle mærker meget nogle mærker intet. Jeg havde mange plukkeveer under alle mine graviditeter(4) hver gang vi havde haft sex og det blev værre jo længere i graviditeten jeg var. Men mine børn er alle født til termin, så det har ikke påvirket noget. 

Anmeld Citér

1. april 2024

Baby.mamma

Helt normalt. Det kan gøre allerhelvedes ondt.

Anmeld Citér

1. april 2024

Anonym trådstarter

Jeg er stadig øm og har været det stort set hele dagen.

Lige nu ligger jeg med en varmepude og håber, at det hjælper.

Anmeld Citér

1. april 2024

Anonym

Det kan ikke skade baby at have sex, det du mærkede efter din orgasme var  plukveer og ømhed er helt normalt fordi kroppen er på overarbejde. Er du nervøs så snak med lægen og er du langt nok henne så ring til fødemodtagelsen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.