Er der håb endnu ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.351 visninger
9 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. marts 2024

Anonym trådstarter

Hej 

jeg ville høre at hvis jeg ikke tester positiv i uge 4, vil det så ende gyldigt mene at jeg ikke er blevet gravid i denne cyklus ? 

Eller kan jeg teste positiv senere måske i uge 5 ? 

skulle havde mens i dag men ingen spor af den ? og kun negative test.

kvalme er her men den er on and off.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2024

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Testede du for ægløsning så du ved, hvornår den lå? Hvis ja, så er chancen for graviditet ved negativ test efter udebleven mens meget lille. Men hvis du ikke har testet for æl, kan det være den bare lå senere og du har en chance endnu

Anmeld Citér

30. marts 2024

Anonym trådstarter

Sommersol2021 skriver:

Testede du for ægløsning så du ved, hvornår den lå? Hvis ja, så er chancen for graviditet ved negativ test efter udebleven mens meget lille. Men hvis du ikke har testet for æl, kan det være den bare lå senere og du har en chance endnu

For 2 uger siden havde jeg en positiv ægløsnings test. 

Mener jeg at altså

Anmeld Citér

30. marts 2024

Anonym

Der går op til 2 dage fra positiv test til ægløsning, så i princippet kan du være 2 dage kortere henne og skal ikke have mens endnu

Det er sjælendt man ikke kan teste for graviditet når man er 4+ som udgangspunkt er du i hvert fald ikke gravid når testen er negativ, så det ville jeg gå med

Anmeld Citér

30. marts 2024

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Du vil nok kunne finde enkelte historier om kvinder der først kunne teste meget sent, men hvis du havde ægløsning for to uger siden, ville du i langt, langt de fleste tilfælde kunne teste positivt nu. Så jeg ville indstille mig på at mens kommer en af dagene

Anmeld Citér

31. marts 2024

Anonym trådstarter

Lillehjerte skriver:

Du vil nok kunne finde enkelte historier om kvinder der først kunne teste meget sent, men hvis du havde ægløsning for to uger siden, ville du i langt, langt de fleste tilfælde kunne teste positivt nu. Så jeg ville indstille mig på at mens kommer en af dagene

Ved min sidste graviditet testede jeg først positiv 3 dage efter min menstruation og jeg blødt 5 dage nonstop.

så jeg er bare i tvivl ��

Anmeld Citér

2. april 2024

Aalborgtøsen

Profilbillede for Aalborgtøsen

Så længe du ikke har fået din mens er der håb. Ægløsning kan sagtens svinge. 

Hvordan er det gået?

Anmeld Citér

2. april 2024

Anonym trådstarter

Aalborgtøsen skriver:

Så længe du ikke har fået din mens er der håb. Ægløsning kan sagtens svinge. 

Hvordan er det gået?

Hej

jammen jeg tog en test i lørdags negativ.

men jeg har mærket lidt på mig selv og kan mærke at min livmoder er afkortet og meget mere lukkede.

så jeg krydser.

Anmeld Citér

2. april 2024

Anonym

Det kan være din krop har fejlet din ægløsning og rykket den eller helt sprunget den over. Det er de færreste som ikke kan teste positiv. Jeg tror desværre ikke du er gravid

Anmeld Citér

2. april 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det kan være din krop har fejlet din ægløsning og rykket den eller helt sprunget den over. Det er de færreste som ikke kan teste positiv. Jeg tror desværre ikke du er gravid

Jeg har mistet håbet og håber på et mirakel nu.

men ja jeg har anerkendt at jeg ikke er gravid og detsværre ikke blev for denne gang. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.