Jeg var gået med rugbrød/hjemmebagte boller med smør, en lunet billig leverpostej fra supermarkedet/2 slags klassisk pålæg (fx spegepølse og rullepølse)/pålægschokolade/2-3 slags ost (en skære, en brie, en smørbar) og fx syltetøj hvis man har gang i et glas - dertil kaffe og saft, det plejer at være en billig omgang.
Alternativt havde jeg nok kørt med pizzasnegle/pølsehorn/pestosnegle og lidt blandet salat/grønt stænger - det kan også gøres billigt og arrangeres dagen før.
Ønsker du varm frokost - det plejer jeg ikke gøre i - havde jeg nok taget at lave frikadeller, salat og kartoffelsalat der kan laves før, pirogger med salat, hotdogs eller kartoffel/tomatsuppe suppe med hjemmelavet fluté - det kan også gøres ret budget venligt.
Jeg plejer at købe saft til opblanding, eller store billige sodavand på 1,5-2 liter og sørge for der er rigeligt kaffe ink. mælk.
Af dessert kan man hjemmebage en klassisk kakao eller banankage med glasur, eller, hvis man er ikke lige orker, lave et fad med små bastongekiks, romkugler og cookies fra supermarkedet, de koster tit omkring en 10’er pr. pakke.
Anmeld
Citér