Hej baby.dk
Jeg har et spørgsmål. Jeg har altid min menstruation på klokkeslettet. Jeg ved at jeg omkring d. 12 havde ægløsning da det var i tråde. Skulle have haft min menstruation i tirsdags og den er stadig ikke kommet. Jeg har ikke haft en forsinket menstruation siden jeg begyndte at bløde nornalt efter fødslen af min søn og han er nu 6 år.
Jeg blev insemineret I februar og nåede kun lige at teste positiv og så begyndte jeg at bløde. Lægen tog blodprøve som kun var på 2.5 så jeg er ikke gravid. Skulle til og igang med endnu et forsøg her i april men nu er min menstruation udbleven og ved ikke hvad der sker.
Jeg har ikke været stresset, har ikke pco, pcos eller noget, er tjekket for det. Mit liv er faktisk nøjagtigt som det plejer, ud over humørsvingninger og spænding i underlivet.
Nogen her der kan fortælle hvad der kan skyldes at den pludselig udebliver?
Har selvfølgelig taget en test for en sikkerheds skyld som er helt negativ. Og ville være 8+1 idag så den ville have vist klar positiv havde det været grundet graviditet.
Håber nogen har prøvet det samme og kan fortælle hvor længe i måtte vente på den kom. Syntes det er frustrerende hele tiden at have følelsen af den kommer og humørsvingninger der går ud over mine børn fordi de er fuldstændig ude af balance
Anmeld
Citér