Hvor køber man bukser, når plussize er for stort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

662 visninger
4 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. marts 2024

Anonym trådstarter

Jeg har snart tabt mig 20 kg (). Alle mine bukser er uklædeligt for store, men jeg er stadig rund. Jeg vil gerne have et par jeans, som kan passe nogenlunde, imens jeg taber de sidste kg. 

Var i H&M i går, men deres bukser sidder ikke specielt pænt på mine kurver. I deres jeans brugte jeg 44. 

Så hvor køber man bukser?? Jeg har ikke købt andet end Zizzi i årevis (for stort nu), og jeg er nok stadig for tyk til mange butikker.

Help please

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2024

Tip!

Gå i en almindelig tøjbutik.. de har med garanti noget du kan passe nu. 
Jeg har tabt mig 50 kg, og det var mega angst provokerende at købe tøj i en almindelig tøjbutik. 
Bare sig det til ekspedienten at du er usikker på størrelsen, da du er igang med et vægttab, så er de med garanti søde til at hjælpe

Anmeld Citér

24. marts 2024

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

H&M har aldrig gode bukser, der sidder pænt.. Men Bilka/Føtex har et pænt lager af gode bukser, forskellige størrelser (til både små, medium og store størrelser) og forskellige pasformer.. Og endda til ret billige penge 

Anmeld Citér

24. marts 2024

Ønskebaby1987

Profilbillede for Ønskebaby1987

De bukser jeg har som sidder bedst er Perfect Jeans. Tror kun de sælger online. De har passet ud fra deres målevejledning.

Anmeld Citér

25. marts 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Vero moda og only har mange fede jeans i mange forskellige størrelser og længder så man kan få nogle der passer godt og med god stretch i de fleste. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.